Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kobuss1 schreef:ja ik vond dan de klap van Herman nog wel meevallen, als je ziet hoe Wendy er af mietert !! Maar in beide gevallen : t was geen goed idee !!
(en paardrijden is toch niet moeilijk zegt iedereen, je hoeft toch alleen maar te zitten en dat paard loopt vanzelf?!?)
Meloen schreef:Eigenaar van paard, ook een bokker, heeft het verhaal op bokt uitgelegd.
Zover ik begreep: Braaf paard, maar opgejaagd door camera/geluidsman. Wendy en Herman hebben zelf gekozen voor geen cap, want dat leek niet mooi. Dus tja.....
Meloen schreef:Eigenaar van paard, ook een bokker, heeft het verhaal op bokt uitgelegd.
Zover ik begreep: Braaf paard, maar opgejaagd door camera/geluidsman. Wendy en Herman hebben zelf gekozen voor geen cap, want dat leek niet mooi. Dus tja.....
Peanutbutter schreef:kobuss1 schreef:ja ik vond dan de klap van Herman nog wel meevallen, als je ziet hoe Wendy er af mietert !! Maar in beide gevallen : t was geen goed idee !!
(en paardrijden is toch niet moeilijk zegt iedereen, je hoeft toch alleen maar te zitten en dat paard loopt vanzelf?!?)
ja idd .. en ik had hem echt niet op mijn paard gezet ... arme rug