Mark Todd heeft zijn koppositie in het klassement na de cross in Boekelo weten te behouden. Hij kreeg 2,40 fouten in de cross en staat daarmee op een totaal van 41,40 strafpunten met zijn paard NZB Campino (v.Contendro).
Daarmee heeft hij vijf punten ruimte naar de nummer twee. De Duitser Andreas Dibowski heeft 46,60 strafpunten. Met FRH Butts Avedon (v. Heraldik XX) reed hij een foutloze cross. De derde plek in het tussenklassement is voor de Ierse Camilla Speirs met Portersize Just a Jif (v. Crosskeys Rebel) en 48,80 strafpunten.
Raf Kooremans die na de dressuur nog op een gedeelde eerste plaats stond, is na een weigering in de cross terug gezakt naar een 22e plaats.
Volgens de lijsten die ik op de live-score zag zijn er 77 gefinished, 10 hebben opgegeven en 22 gedisqualificeerd. Dus 30% uit de wedstrijd na de cross, heavy.
REGINA76
Geplaatst: 08-10-11 21:04
idd mooie cross wat val partijen gezien hindernis 18 wel zwaar terrein op het laatst met de regenval ik heb genoten.
Leliaardje
Geplaatst: 09-10-11 10:17
REGINA76 schreef:
idd mooie cross wat val partijen gezien hindernis 18 wel zwaar terrein op het laatst met de regenval ik heb genoten.
Als je hier en daar wat punten in je tekst zet, is het iets makkelijker te lezen. Maar fijn dat je met de regenval genoten hebt .
Heb flinke stukken gisteren gevolgd op TV Oost. Vond het erg gaaf om te zien. Jammer van Raf .
Jammer dat Todd de leiding niet vast heeft kunnen houden. Had hem de overwinning graag gegund.. Maar Andreas Dibowski is ook een zeer terechte winnaar!!