Laurens van Lieren weg bij President Dressage Stables

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Laurens van Lieren weg bij President Dressage Stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 15:56

http://www.presidentdressagestables.nl

Laurens van Lieren heeft in goed overleg met President Dressage Stables besloten zijn functie daar neer te leggen.
Eind vorig jaar heeft Laurens de Amerikaanse Mastery University succesvol afgerond en besloot zich daarna verder te ontwikkelen in coaching en managementondersteuning. Daarom begon hij dit jaar aan een studie. Om zich daar volledig op te kunnen richten heeft hij nu besloten zijn werkzaamheden als ruiter neer te leggen.

President Dressage Stables betreurt zijn besluit, maar heeft hier wel begrip voor.
Carolyn de Roo - Kooiman van President Dressage Stables zal naarstig op zoek gaan naar een vervanger/vervangster, die haar toppaarden naar het door haar gevraagde hoge niveau kan brengen.

Stal Hexagon, het bedrijf van Laurens zijn vader, heeft aangeboden om Laurens te ondersteunen bij zijn toekomstplannen. Niet alleen zullen zijn paarden daar onderdak vinden, maar ook biedt dit bedrijf Laurens een prima uitgangspositie zich verder te ontwikkelen op het gebied van coaching en management.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:25

Ik wil ze wel rijden :D

Fijn dat ze er beide goed uitzijn gekomen. Misschien kan Edward er nog een paar berijden?

nynkeline

Re: Laurens van Lieren weg bij President Dressage Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:35

wow dat had ik niet verwacht! Maar jemig voor diegene die er nu komt straks wat een kans! Ben jaloers, wou ik ook wel :P

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:02

Slimme jongen die Laurens.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:02

Wow, dat had ik niet verwacht! Jammer voor Presidents, hopelijk vinden ze een geschikte vervanger/opvolger. Ben benieuwd! En Laurens succes met zn toekomstplannen!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:12

jammer zeg dat hij stopt als ruiter....diegene die daar mag gaan rijden mag zich echt wel gelukkig voelen zeg

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:09

Dit had ik dan weer wel verwacht, zeker na dat Jack Sparrow werd aangekocht voor Gal.
Ik zou, als ik in Van Lieren z'n schoenen stond, daar hélemaal niet tevreden mee geweest zijn.

In elk geval, imo een ideale stap voor zowel Laurens als voor Stal Hexagon!

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:52

Ik denk dat Laurens nou inziet dat hij niet alles heeft om op het hoge niveau mee te draaien.

Verstandige keuze.

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:53

s0173957 schreef:
Dit had ik dan weer wel verwacht, zeker na dat Jack Sparrow werd aangekocht voor Gal.
Ik zou, als ik in Van Lieren z'n schoenen stond, daar hélemaal niet tevreden mee geweest zijn.

In elk geval, imo een ideale stap voor zowel Laurens als voor Stal Hexagon!

Aan de andere kant, dit zijn voor Laurens ook geen plannen die je van de ene dag op de andere maakt, dus waarschijnlijk ook al langer bekent bij zijn werkgever. Waarom dan niet een paard bij een andere ruiter zetten, als je weet dat je "eigen" ruiter binnen afzienbare tijd gaat opstappen? Waarom meteen van het kwade in de mens uitgaan en denken dat dit ook niet in goed overleg gegaan zou kunnen zijn?

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:00

Neenee, ik bedoel het zo niet hoor, maar aan die zet van President merkte je toch al dat er zoiets gaande was, niet?
Dus ik zeg dat ik er helemaal niet van schrik.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 19:01

s0173957, je zult het vast zo niet bedoelen, maar zo help je wel roddels de wereld in ;)
Er zijn hele goede afspraken over gemaakt en deze beslissing van Laurens heeft er helemaal niets mee te maken dat Edward Jack Sparrow gaat rijden.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:05

Idd, ik bedoel het zo helemaal niet.
Het enige wat ik dus wilde opmerken is dat ik, in tegenstelling tot anderen blijkbaar, er nioet van schrik.
Aan het nieuws van Jack Sparrow zag je toch dat er ergens al zaken bezig waren è... ik twijfel er geen seconde aan dat er van wederzijdse rancune of slechte gevoelens helemaal geen sprake is en dat de overeenkomst met wederzijds respect en succeswensen zal beëindigd zijn.

Van mij mag je dan de posts die verkeerd zouden geïnterpreteerd kunnen worden verwijderen hoor, want dat bedoel ik idd helemaal niet.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:18

Hij stopt nu bij PDS vanwege zijn studie maar dat wil toch niet zeggen dat hij helemaal/ voor altijd stopt met paardrijden toch? Dat is in ieder geval wat ik uit het bericht opmaak.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:20

s0173957 schreef:
Idd, ik bedoel het zo helemaal niet.
Het enige wat ik dus wilde opmerken is dat ik, in tegenstelling tot anderen blijkbaar, er nioet van schrik.
Aan het nieuws van Jack Sparrow zag je toch dat er ergens al zaken bezig waren è... ik twijfel er geen seconde aan dat er van wederzijdse rancune of slechte gevoelens helemaal geen sprake is en dat de overeenkomst met wederzijds respect en succeswensen zal beëindigd zijn.

Van mij mag je dan de posts die verkeerd zouden geïnterpreteerd kunnen worden verwijderen hoor, want dat bedoel ik idd helemaal niet.

Ik zie het ook zo :j

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:32

slimme jongen die Laurens!

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:41

Goed besluit van Laurens denk ik. Wens hem heel veel succes in de toekomst maar ook Carolyn met het vinden van een andere ruiter.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:40

slimme jongen die Laurens.. Niet op 1 paard wedden.. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, dus na zijn studie zien we hem echt nog wel eens in de ring verschijnen!! Follow your heart --> toch? ;)

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:34

Welk paard zal hij dan nu gaan rijden?

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:16

@koenborias, Hij heeft zelf ook nog paarden.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:32

Dan vraag ik me toch af of het besluit Jack Sparrow aan Edward uit te besteden mee heeft gewogen in zijn besluit. maar goed, ik denk dat als dat zo zou zijn hij het toch niet gaat aanvoeren. Het is wel erg leuk voor hem dat hij zo'n carrière omslag begint, en ik wens hem het allerbeste.

blijdatikrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 07:59

Wat jammer voor Presidentstables, ik vind Laurens zo´n goede ruiter!

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:26

Netjes in goede banen geleid. Veel succes toegewenst.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 08:34

Laurens heeft ook nog de functie overgenomen van Tineke Bartels bij Jumping Rotterdam. Denk dat het gewoon icm zijn studie veel te zwaar was. Coachen doe je met leerlingen maar paarden en stallen vragen ook management dus mij verbaasd het ook niet dat hij een studie in die richting doet. Verder zal hij misschien later toch het bedrijf van zijn vader overnemen dus zal die studie zeker van pas komen.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:51

Is hij dan geen top-ruiter meer die ZZ-Licht, ZZ-Zwaar, Lichte Tour, Midden Tour of Grand prix zal gaan rijden?