Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vind alleen 15 jaar om de stallen aan te passen veeeel te lang, liever gisteren dan morgen. En stallen mogen een extra rijbak mooi omtoveren tot paddock(s), net zoveel todat het mogelijk is dat elk paard minstens 4 uur buiten kan staan. Vind alleen wel dat de dierenbescherming zich ook mag inzetten voor het behoud (of aanleg, dan maar een parkje/speeltuintje minder) van weidegrond. Hier in de buurt willen ze alles afgraven voor een natuurgebied en op het kleine overige stukje zetten ze een hoogspanningskabel
.
Odeale schreef:Ik ook, er zijn hier sowieso al genoeg paarden die geen vier uur per dag uit hun stal komen ben heel benieuwd of daar iets in verandert. En dan heb ik het niet over recreatieruiters.
"Dit zijn sportpaarden die gaan niet naar buiten.............."
Odeale schreef:Ik ook, er zijn hier sowieso al genoeg paarden die geen vier uur per dag uit hun stal komen ben heel benieuwd of daar iets in verandert. En dan heb ik het niet over recreatieruiters.
"Dit zijn sportpaarden die gaan niet naar buiten.............."
Voor topsportpaarden is dat geen enkel probleem, want die komen allemaal meerdere keren per dag hun box uit. Wat je hiermee (terecht) aanpakt is de recreant die zijn paard 23 uur op stal laat staan omdat hij denkt dat toppaarden op stal gehouden worden om blessures te voorkomen.