Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladypaard schreef:als ik het nieuwsbericht goed begrijp is er geen rhino bij manege Chardon, maar zij beschermen zichzelf door hun pensionners een verbod op te leggen om af te reizen. Want blijkbaar heerst er in de omgeving wel wat.
Dus Liedje zal dan toch iets duidelijker moeten zijn met wat ze bedoelt met DIE stal.
Volgens haar is het geen rhino. maar vraag me dan toch af waar die grote geruchten ineens dan vandaan komen. Neem aan dat Manege Chardon niet zulke grote maatregelen neemt als het gebaseerd is op zo'n klein gerucht.
Liedje_ schreef:ladypaard schreef:als ik het nieuwsbericht goed begrijp is er geen rhino bij manege Chardon, maar zij beschermen zichzelf door hun pensionners een verbod op te leggen om af te reizen. Want blijkbaar heerst er in de omgeving wel wat.
Dus Liedje zal dan toch iets duidelijker moeten zijn met wat ze bedoelt met DIE stal.
Volgens haar is het geen rhino. maar vraag me dan toch af waar die grote geruchten ineens dan vandaan komen. Neem aan dat Manege Chardon niet zulke grote maatregelen neemt als het gebaseerd is op zo'n klein gerucht.
Er was inderdaad angst voor Rhino, maar het is nooit hardop gezegt vanwege de paniek die hieruit zou kunnen komen. Tevens was dit ook in de telegraaf gezet dat er angst was voor rhino maar dat dit nog niet zeker was! Dus daaruit zal stal chardon tot deze beslissing gekomen zijn. En gister uit de test bleek dat het geen rhino was. Mensen trekken gewoon veels te snel conclusies zonder echt iets over de situatie te weten.