Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik en vele andere stalgenootjes van mij zijn daar om mindere leuke redenen weggegaan dus het is niet zo vreemd dat wij een andere ervaring hebben al jij dat hebt
wollie27 schreef:Geloof niet dat het eerlijk is de huurder hier zwart te maken lijkt me zo want dat is niet nodig.
Wij kennen beide partijen en zijn blij met de huurder alle paarden worden nog steeds goed verzorgt en de lessen ook .
Plus dat het van Velzing zeker niet netjes is een ander zo in de zeik te zetten via de media of de achterstand nu wel of niet waar is.
Velzing is met andere projecten de mist in gegaan en probeerd hier nog even wat weg te halen .
Die logica snap ik niet.Pashon schreef:Bert is zeker geen heilige! verre van. de eigenaar staat geheel in zijn recht, enkel had ik het niet zover laten komen dat de achterstand al zulke bedragen kan aannemen. Dat hij Bert eruit wil hebben lijkt mij logisch. het HCE staat in ieder geval niet meer zo goed te boek als dat het gestaan heeft. Jammer, super locatie jammer dat er nagenoeg geen weidegang aanwezig is.
wollie27 schreef:Geloof niet dat het eerlijk is de huurder hier zwart te maken lijkt me zo want dat is niet nodig.
Wij kennen beide partijen en zijn blij met de huurder alle paarden worden nog steeds goed verzorgt en de lessen ook .
Plus dat het van Velzing zeker niet netjes is een ander zo in de zeik te zetten via de media of de achterstand nu wel of niet waar is.
Velzing is met andere projecten de mist in gegaan en probeerd hier nog even wat weg te halen .