Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FriesWytske schreef:Wat is nu belangrijker de mensen of de paarden? Denk dan dat de mensen belangrijker zijn.
Hoop dat ze beide snel opknappen.
FriesWytske schreef:Wat is nu belangrijker de mensen of de paarden? Denk dan dat de mensen belangrijker zijn.
Hoop dat ze beide snel opknappen.
ik vraag me ook af hoe het met de paarden is afgelopen.Ladypronk schreef:Wij hebben de paarden gevonden ongeveer een kilometer verderop in een smalle droge sloot. Ik zag eerst maar een van de paarden. De ander bleek onder het paard te liggen. De kar lag op de rug van een van de paarden. Gelukkig kwam er snel meer hulp en hebben we de paarden losgemaakt en de kar eraf gehaald. Ze waren erg in de stress, maar na ze even te laten bijkomen zijn ze er op eigen kracht uit kunnen komen. Er was ook snel een veearts ter plaatse die de paarden nagekeken heeft. Een van beide was zichtbaar gewond aan een achter been. Ik weet niet hoe het nu daar mee is, maar zo op het eerste gezicht viel het mee. De eigenaren zijn ervaren menners en de paarden een wedstrijdkoppel.
FriesWytske schreef:Ben niet aangebrand. Maar in dit soort topics gaat het eerst over hoe het met de paarden gaat en dan pas over de mensen die erbij betrokken waren. En dat vind ik niet passend.