Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
riagr schreef:Wow heftig... en wat érg voor de betrokkenen eigenlijk dat je dan meteen zo op you-tube staat. Ik hoop maar dat de gewonden er niet al te erg aan toe zijn.
En jeeee: wát een gouden paard, het enkelspan dier. Niet te geloven dat dit dier zich nog tegen heeft laten houden!
Dees schreef:Vreselijk...
Maar even om misverstanden te voorkomen: het flaeijelfeest is een feest waarbij men doet alsof het nog het jaar 1800 is. Het is niet alsof men in Nieuwehorne nog dagelijks in klededracht loopt.
itske schreef:riagr schreef:Wow heftig... en wat érg voor de betrokkenen eigenlijk dat je dan meteen zo op you-tube staat. Ik hoop maar dat de gewonden er niet al te erg aan toe zijn.
En jeeee: wát een gouden paard, het enkelspan dier. Niet te geloven dat dit dier zich nog tegen heeft laten houden!
je bedoeld de tuiger?
Vorig jaar liep die ook mee en was toen een stresskip ten top.iedereen dacht nu ook gelijk dat deze op hol gegaan was.
Caira schreef:Jeetje wat een klap! Die voorste wagen heeft volgens mij een verdomd goede rem! Hoop dat alles voor de betrokkenen goed afloopt.
Ragdollkat, ik vind je reactie echt onzin, ongelukken gebeuren, ook met auto's fietsen en vliegtuigen, want ook wij blijven dieren
Ragdollcat schreef:Caira schreef:Jeetje wat een klap! Die voorste wagen heeft volgens mij een verdomd goede rem! Hoop dat alles voor de betrokkenen goed afloopt.
Ragdollkat, ik vind je reactie echt onzin, ongelukken gebeuren, ook met auto's fietsen en vliegtuigen, want ook wij blijven dieren
Vind je dat? vind je dat leuk dat er zulke dingen gebeuren?
XmissdaphX schreef:Jeetje, het zou je maar gebeuren...
Ik snap alleen niet hoe het hoofstel los kon raken??
Op het filmpje is hij er helemaal af, dan heeft hij ook nooit goedgezeten lijkt mij...