Bij een manege aan de Zwiepseweg in Barchem zijn in de nacht van donderdag op vrijdag een vrachtwagen en een personenauto volledig door brand verwoest. Niemand raakte gewond.
Voorbijgangers zagen rond half twee grote vlammen op het terrein en waarschuwden de brandweer. Het bleek dat er een vrachtwagen bestemd voor paardentransport in brand stond. Ook een personenauto, die even verderop vlakbij een stal met paarden geparkeerd was, stond in lichterlaaie. De brandweer kon voorkomen dat het vuur oversloeg naar de stal. Het vuur was snel onder controle.
Vermoedelijk zijn de twee voertuigen afzonderlijk van elkaar in brand gestoken. De politie gaat dan ook uit van brandstichting en stelt een onderzoek in.
Dat kan niet anders dan daar zijn Niet normaal overigens, andermans spul vernielen
Cyruss_
Geplaatst: 23-09-11 12:30
knooopje schreef:
Ow dat is bij klokman vrees ik...gelukkig geen gewonden en blijft het bij dit...
Denkt het ook idd, dat het daar is. Wat bezield iemand om zoiets te doen? Hopelijk blijft het hierbij..
petraaken
Geplaatst: 23-09-11 12:51
Het zal jou auto of trailer of vrachtwagen maar zijn dat ze in brand steken. Wie vergoed dit? Zolang ze geen dader hebben draai je volgens mij zelf op voor de kosten.
het zou je maar gebeuren zeg!!! gelukkig dat er geen gewonden zijn gevallen en hopen dat ze de brandstichters snel te pakken krijgen.
juliomariner
Geplaatst: 23-09-11 13:01
Klopt, erg sneu voor Edwin, hij heeft de laatste paar jaar nu wel pech genoeg gehad. Gelukkig is de stal niet in vlammen opgegaan.
juliomariner
Geplaatst: 23-09-11 13:17
petraaken schreef:
Het zal jou auto of trailer of vrachtwagen maar zijn dat ze in brand steken. Wie vergoed dit? Zolang ze geen dader hebben draai je volgens mij zelf op voor de kosten.
Oei dat is even schrikken, gelukkig was de brandweer er op tijd bij! Daarnaast gaan wij altijd met de kids van onze ponyclub op ruiterkamp... Gelukkig geen gewonden!
Wat erg voor Edwin is echt een aardige kerel met hart voor de zaak en een geweldige ruiter. Als je dit soort dingen doet ben je ziek in je hoofd. Daarbij had het ook fataal kunnen aflopen want Edwin woont ook in het complex.
Vreselijk zeg.... Inderdaad. Hij heeft al genoeg pech en ellende gehad.. Niet te geloven. Blijf van andermans spul af. Je moet er niet aan denken als de stal ook vlam had gevat. Onbegrijpelijk...
isverwijderd
Geplaatst: 24-09-11 21:15
Ik las het ook in de krant. Dan ben je toch ook een debiel als je zoiets doet. Edwin heeft al genoeg op z'n dak gehad de laaste tijd.