Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
3line schreef:Ik concludeer eerder uit het artikel dat een paar eeuwen/decennia geleden ezels naar Hawaii gehaald haren, dat die uiteindelijk losgelaten zijn en dat deze ezels daar nakomelingen van zijn, maar zelf nooit gewerkt hebben op de plantages. Van afdanken is dan geen sprake imo.haha, ik zie nog niet zo snel een vliegtuig vol met ezels vliegen!
Maar ik hoop ook dat ze lekker van hun oude dagje kunnen gaan genieten, na al het harde werk en dan ook nog eens afgedankt te worden..
_Summerly_ schreef:Ik concludeer eerder uit het artikel dat een paar eeuwen/decennia geleden ezels naar Hawaii gehaald haren, dat die uiteindelijk losgelaten zijn en dat deze ezels daar nakomelingen van zijn, maar zelf nooit gewerkt hebben op de plantages. Van afdanken is dan geen sprake imo.
Joscaa schreef:_Summerly_ schreef:Ik concludeer eerder uit het artikel dat een paar eeuwen/decennia geleden ezels naar Hawaii gehaald haren, dat die uiteindelijk losgelaten zijn en dat deze ezels daar nakomelingen van zijn, maar zelf nooit gewerkt hebben op de plantages. Van afdanken is dan geen sprake imo.
Inderdaad