Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnneH_87 schreef:Bij mijn vriend thuis hebben ze ook een lopende band (zij verkopen deze) en paarden die voor een blessure in behandeling zijn bij hun, boeken ook goede resultaten op deze lopende band.
En indd, filmpje zou mooi zijn!
_Esther_87_ schreef:AnneH_87 schreef:Bij mijn vriend thuis hebben ze ook een lopende band (zij verkopen deze) en paarden die voor een blessure in behandeling zijn bij hun, boeken ook goede resultaten op deze lopende band.
En indd, filmpje zou mooi zijn!
Nu ben ik nieuwsgierig, wat maakt het dan voor verschil of een paard op zo'n band staat of bijvoorbeeld in een stapmolen?
Ik heb er weleens een gezien, bij Meulendijks hebben ze er een, leek mij vooral ruimte-technisch een handig ding, neemt weinig plaats in maar doet het verder nog iets aparts dan?
_Esther_87_ schreef:Zo blond ben ik nog net niet dat ik dat niet snap...Het gaat mij om de connectie met het hoger scoren in de ring uiteraard. En hij gaat niet ineens over de 80% omdat ie nu rechtuit moet lopen in plaats van in een rondje hoor.
_Esther_87_ schreef:Zo blond ben ik nog net niet dat ik dat niet snap...Het gaat mij om de connectie met het hoger scoren in de ring uiteraard. En hij gaat niet ineens over de 80% omdat ie nu rechtuit moet lopen in plaats van in een rondje hoor.
Evelli schreef:_Esther_87_ schreef:Zo blond ben ik nog net niet dat ik dat niet snap...Het gaat mij om de connectie met het hoger scoren in de ring uiteraard. En hij gaat niet ineens over de 80% omdat ie nu rechtuit moet lopen in plaats van in een rondje hoor.
Dan moet je mijn post nog maar een keer gaan lezen voor je zo onbeleefd reageert.
Evelli schreef:Op een lopende band lopen ze alleen maar rechtuit, eventueel met een kleine helling erin. In een stapmolen lopen ze constant in een bocht.

Evelli schreef:Evelli schreef:Op een lopende band lopen ze alleen maar rechtuit, eventueel met een kleine helling erin. In een stapmolen lopen ze constant in een bocht.
Zo moeilijk is het niet om te lezen hoor
Met helling training wordt de achterhand specifiek getraind, waardoor ze beter kunnen dragen achter en ze dus betere prestaties zullen geven
anders zou hij geen betere resultaten als eerder behalen
daar gaat het hele artikel over