Bondscoach Rob Ehrens: 'Dit is pas echt balen!'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Bondscoach Rob Ehrens: 'Dit is pas echt balen!'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 06:35

http://www.anp.nl

Bondscoach Rob Ehrens had de smoor in over de gemiste kans op de Europese titel. Na twee dagen ging de Oranje-equipe aan de leiding, maar vrijdag stond die toch met lege handen. ,,Dat is echt balen. Goud, zilver en brons weggegeven. Alleen Gerco heeft vandaag super gepresteerd.''

De olympische kwalificatie was derhalve voor vader en zoon Van der Vleuten en Jeroen Dubbeldam een schrale troost. Individueel had alleen Gerco Schröder reden tot lachen. ,,Vanaf start tot finish had ik een heel goed gevoel. Eurocommerce New Orleans stond scherp en was gedurende de gehele rit 100 procent bij de les.''

Het stemde de Twentse ruiter, een van de belangrijkste kanshebbers op een medaille, slechts voorzichtig optimistisch. ,,Het klassement is tot dusver iedere dag behoorlijk door elkaar gehusseld. Dat zal zondag in de finale ook wel weer het geval zijn.''

Verwant artikel:

[VN] Nederland verliest medailles tijdens de allerlaatste lijn

nowornever

Re: Bondscoach Rob Ehrens: 'Dit is pas echt balen!'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 07:35

Fijn dat het weer een keer echt goed loopt op een kampioenschap voor Gerco. Hij verdiend het om weer op volle toeren mee te draaien met de beste van de wereld. Ach en voor Maikel is het een super leerervaring geweest op naar Londen zou ik zeggen.

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:29

Gezien gisteren en het was niet best. Wel leuk dat Gerco Schreuder zo goed gereden heeft. Die heeft ook niet een makkelijk seizoen achter de rug. Ik snapte alleen Dubbeldam niet op de sloot een echt volkomen onnodige fout in mijn ogen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:36

Goed zo, Gerco! *\o/*

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 10:10

Senja_x schreef:
Gezien gisteren en het was niet best. Wel leuk dat Gerco Schreuder zo goed gereden heeft. Die heeft ook niet een makkelijk seizoen achter de rug. Ik snapte alleen Dubbeldam niet op de sloot een echt volkomen onnodige fout in mijn ogen.

Volkomen mee eens. Je zag het gebeuren.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:13

Erg jammer, maar het was wel spannend!
Het leek even alsof Dubbeldam onder de druk bezweek naar mijn idee, maar het was inderdaad erg teleurstellend en onnodig.

Maar het lichtpuntje is wel dat we mooi naar de Olympische mogen :D

Quento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:36

Jammer voor Nederland! Ze stonden er zo goed voor.