Charlotte Dujardin verkoopt Grand Prix paard Fernandez

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Charlotte Dujardin verkoopt Grand Prix paard Fernandez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 12:26

www.dehoefslag.nl

Na een succesvol wedstrijdseizoen heeft de Engelse dressuuramazone Charlotte Dujardin besloten haar eigen Grand Prixpaard Fernandez (v. Florestan I) te verkopen. De elfjarige steekt de Noordzee over en gaat zijn carriere vervolgen in Denemarken. Begin januari reed Dujardins’ werkgever Carl Hester de ruin tijdens Zwolle International in de Zware Tour.

Dujardin ging aan de slag met Valegro (v. Negro), die haar in Rotterdam een gouden teammedaille zou opleveren. Met Fernandez reed de Engelse dressuursurprise met veel succes in ondermeer Saumur, Hagen en Aken. 'Ik heb geen sponsors of financiele steun van mijn familie, dus neem ik met heel veel pijn in mijn hart afscheid van mijn vriend Fernandez.'

mylittlejoy

Re: Charlotte Dujardin verkoopt Grand Prix paard Fernandez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:46

Geen sponsors? Jeutje, dan helemaal respect voor die meid. Jammer voor haar dat ze afscheid moet nemen, maar met het oog op haar sportcarrière wel begrijpelijk.

jesslam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:48

Ik snap dat ook niet nee, die sponsors zouden toch in de rij moeten staan nu ze een gouden medaille heeft behaald?? Indd respect voor haar, lijkt me niks om afscheid te moeten nemen.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:02

Ik las ook ergens dat zij dat paard helemaal zelf opleidde.. echt respect voor haar en misschien is het in dit geval ook voor haar financieel wel beter en kan ze nu zich concentreren op valegro!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:05

Verstandige beslissing. Sponsors zijn absoluut niet zo vanzelfspreekend zeker in deze economisch tendens.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:04

PaysBas schreef:
Verstandige beslissing. Sponsors zijn absoluut niet zo vanzelfspreekend zeker in deze economisch tendens.

Vanzelfsprekend :n maar dat wordt hier ook niet bedoelt. Om om zo'n niveau te kunnen (blijven) rijden is een grote zak geld wél nodig en de sponsoren dragen hun steentje daaraan bij. Dus nee, vanzelfsprekend is een sponsor niet, een zegening van de eerste orde zelfs, maar of ze nodig zijn, uitzonderingen daargelaten, daar is geen twijfel over mogelijk.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:06

ik wist helemaal niet dat mijn vader een nieuwe pony voor mij heeft aangeschaft..

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:53

Jammer hoor voor haar. Zouden er nu zich niet alsnog enkele sponsors melden? 1 sponsor heeft ze toch al. Het paard dat ze rijdt is toch van Carl? Hoe dan ook, zonde, maar ja, kennelijk niets aan te doen.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:05

MLoeser schreef:
PaysBas schreef:

Vanzelfsprekend :n maar dat wordt hier ook niet bedoelt. Om om zo'n niveau te kunnen (blijven) rijden is een grote zak geld wél nodig en de sponsoren dragen hun steentje daaraan bij. Dus nee, vanzelfsprekend is een sponsor niet, een zegening van de eerste orde zelfs, maar of ze nodig zijn, uitzonderingen daargelaten, daar is geen twijfel over mogelijk.

Bleef jouw vinger ook even hangen zoals bij mij de E? ;)

Ontopic; grote bedrijven bezuinigen nou ook eenmaal... Helaas ook voor toekomstige olypiade gangers.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:14

Zonde voor de amazone dat ze afscheid moet nemen van dit paard, maar vanuit financieel oogpunt wel begrijpelijk. Om zo zonder sponsors toch dit niveau te kunnen rijden heb je toch wel een dikke bankrekening hebben, en als je die niet hebt, moet je soms toch wel een beslissing van deze soort nemen.
Hopelijk heeft ze met Valegro net zo veel succes (en gezien die gouden medaille komt dat vast goed).

SanneRex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:51

Jeetje dat moet haar echt pijn doen zeg.
Repect dat ze alles uit eigen zak betaalt.

xx

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:50

Sneu dat het moet omdat ze geen sponsors heeft,je zou inderdaad verwachten dat de sponsors nu wel voor haar in de rij zouden staan.