Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(waar zit die sarcastische smiley?) taormina schreef:Gisteren geen bekende zoon of dochter gezien.Alleen pony en paardenruiters die zich op de regiokamp. in de kijker hebben gereden en hier hun talent mochten laten zien.Bij selectie krijgen ze 10 rijlessen van een trainer.Vanuit het talentenplan kun je doorstromen naar een kader en vandaar word je gevraagd voor Rabo Bank Talent.Op dat niveau zitten inderdaad zoon of dochter van maar dat wil niet zeggen dat ze het niet verdiend hebben.Neem een Stefanie v/d Brink en een Elaine Pen die verdienen ook al alle kansen en een doorstroming naar de senioren.
Eerst goed geinformeerd zijn en dan een reactie plaatsen.En nee werk niet voor de KNHS of Rabo.
taormina schreef:Gisteren geen bekende zoon of dochter gezien.Alleen pony en paardenruiters die zich op de regiokamp. in de kijker hebben gereden en hier hun talent mochten laten zien.Bij selectie krijgen ze 10 rijlessen van een trainer.Vanuit het talentenplan kun je doorstromen naar een kader en vandaar word je gevraagd voor Rabo Bank Talent.Op dat niveau zitten inderdaad zoon of dochter van maar dat wil niet zeggen dat ze het niet verdiend hebben.Neem een Stefanie v/d Brink en een Elaine Pen die verdienen ook al alle kansen en een doorstroming naar de senioren.
Eerst goed geinformeerd zijn en dan een reactie plaatsen.En nee werk niet voor de KNHS of Rabo.
LOCA schreef:Nou ben benieuwd welke familieleden van de elite talentfamilies dit jaar door zullen dringen, ze zullen het talentenplan vast goed kunnen gebruiken aangezien ze zonder geen kans maken(waar zit die sarcastische smiley?)
Wanneer komt er eens een ECHT talentenplan voor talenten zonder bekende achternaam. Die het traject echt goed kunnen gebruiken om hogerop te komen wat anders vanwege ontbrekende middelen niet was gelukt?
eilander schreef:StalNollie schreef:klopt maar ik vind dat die mensen er toch vaak wel komen, en dat ze ook eens buitenstaanders de kans moeten geven.
Dan moeten die buitenlanders wel over talent beschikken.
Voor iemand die echt het doorzettingsvermogen ,de wil en het talent heeft is er natuurlijk altijd een weg!
Bizzybijtje schreef:@janouke; Geef toe, die eerste niveau's moeten ze toch zelf dooheen en het gros van de mensen die op die leeftijd al zo mee kunnen komen hebben ook wel een duur paardje onder hun kont... Écht talentenplan? Dat zou al beginnen met scoutingdagen voor mensen die nog geen wedstrijd van dichtbij hebben gezien. Maar dat is financieel en qua imago waarschjnlijk een te groot risico en te min voor de Rabobank.
janouke schreef:Bizzybijtje schreef:@janouke; Geef toe, die eerste niveau's moeten ze toch zelf dooheen en het gros van de mensen die op die leeftijd al zo mee kunnen komen hebben ook wel een duur paardje onder hun kont... Écht talentenplan? Dat zou al beginnen met scoutingdagen voor mensen die nog geen wedstrijd van dichtbij hebben gezien. Maar dat is financieel en qua imago waarschjnlijk een te groot risico en te min voor de Rabobank.
Maar die mensen die het geld niet hebben, zullen er ook niet komen!! Ik begrijp goed dat de rabobank hier geen geld in wil steken!
nee, imo doet de rabobank dit gewoon om er zelf goed op te staan wegens al het talent die ze zogenaamd naar de top helpen omdat het zonder de rabobank nou eenmaal niet kan. Wat een onzin
taormina schreef:Gisteren geen bekende zoon of dochter gezien.Alleen pony en paardenruiters die zich op de regiokamp. in de kijker hebben gereden en hier hun talent mochten laten zien.Bij selectie krijgen ze 10 rijlessen van een trainer.Vanuit het talentenplan kun je doorstromen naar een kader en vandaar word je gevraagd voor Rabo Bank Talent.Op dat niveau zitten inderdaad zoon of dochter van maar dat wil niet zeggen dat ze het niet verdiend hebben.Neem een Stefanie v/d Brink en een Elaine Pen die verdienen ook al alle kansen en een doorstroming naar de senioren.
Elco schreef:Elaine Pen heeft ook een moeder die vroeger olympische gereden heeft hoor in de dressuur.!!
Namelijk Helene Aubert..Dus over goed geinformeerd zijn gesproken.??
Elaine heeft ook zeer goede pony's onder d'r kont en zeer goede begeleiding thuis van haar beide ouders..
LOCA schreef:taormina schreef:Gisteren geen bekende zoon of dochter gezien.Alleen pony en paardenruiters die zich op de regiokamp. in de kijker hebben gereden en hier hun talent mochten laten zien.Bij selectie krijgen ze 10 rijlessen van een trainer.Vanuit het talentenplan kun je doorstromen naar een kader en vandaar word je gevraagd voor Rabo Bank Talent.Op dat niveau zitten inderdaad zoon of dochter van maar dat wil niet zeggen dat ze het niet verdiend hebben.Neem een Stefanie v/d Brink en een Elaine Pen die verdienen ook al alle kansen en een doorstroming naar de senioren.
Ik heb het in mijn eerste post ook over dat ik beniewd ben welke talenten er deze keer door zullen dringen. Als ik kijk naar het verleden, waar ik dus ook mijn mening op baseer, kom ik uit op het volgende:
De volgende ruiters en amazones hebben eerder de titel Rabo Talent van het Jaar mogen dragen. (werkelijk waar komt er niet 1 ruiter uit een niet paardgerelateerde familie, geen 1 zonder ouders die zich in de paardensport hebben bewezen, en geen 1 die zonder het talentenplan geen kans heeft op goede begeleiding) Ik zeg nergens dat ze het niet verdiend hebben ik bedoel alleen te zeggen (zoals eerder te lezen, dat het leuk zou zijn als er een echt talentenplan zou komen
2010 Maikel van der Vleuten
2009 Lotje Schoots
2008 Tim Lips
2007 Lotje Schoots
2006 Maikel van der Vleuten
2005 Laurens van Lieren
2004 Angela van den Berg
2003 Willem Greve
2002 Gert Jan Bruggink
2001 Annemiek van der Vorm
2000 Gerco Schroder
1999 Marlies van Baalen