Succesvolle (m)endurance in het Drents-Friese Wold

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Succesvolle (m)endurance in het Drents-Friese Wold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 05:50

http://www.dehoefslag.nl

Een mooie, afwisselende route door het Drents-Friese Wold, prachtig weer en een gedegen organisatie maakten het (m)enduranceweekend in Wateren tot een succesvol evenement. De menners kwamen op zaterdag voor de vierde keer naar de Albert Hoeve en voor hen was deze wedstrijd ook meteen de afsluiter van het seizoen.

Jammer genoeg een seizoen met erg weinig wedstrijden. Ton Kuipers won met zijn tweespan Ravel en Julio Prestige de klasse 2 voor paarden; zijn enige tegenstrever, Vincent Boland, reed wel sneller, maar zag zijn nieuwe paard Vixen afgekeurd worden bij de finish. Gos Zandberg stuurde Zandberg's Ruth naar de winst bij de pony's over dezelfde afstand in 14.266.

farichta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:32

Alleen bijzonder jammer dat een van de menners het niet nodig vond een ruitercombinatie in stap te passeren _-:( waardoor een aanrijding ontstond en het aangereden paard geblesseerd :(:) uit het gebied moest worden afgevoerd.

Wat hierin gewoon ronduit asociaal is, is dat de menner gewoon is doorgereden _-:( zonder zich om de ruitercombinatie te bekommeren :n . Ik hoop dat de organisatie passende maatregelen heeft genomen. ~~}>

Givernydw

Re: Succesvolle (m)endurance in het Drents-Friese Wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 16:02

hihi daar is rijden echt geweldigg <3

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 16:30

het was top, heb beide dagen wat geholpen :) ben een echte dressuur ruiter maar vond het helemaal geweldig om dit bij te wonen :) het was heel leuk

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 16:43

farichta schreef:
Alleen bijzonder jammer dat een van de menners het niet nodig vond een ruitercombinatie in stap te passeren _-:( waardoor een aanrijding ontstond en het aangereden paard geblesseerd :(:) uit het gebied moest worden afgevoerd.

Wat hierin gewoon ronduit asociaal is, is dat de menner gewoon is doorgereden _-:( zonder zich om de ruitercombinatie te bekommeren :n . Ik hoop dat de organisatie passende maatregelen heeft genomen. ~~}>

Dit is allemaal goed gekomen begreep ik van de organisatie. Menner is met de ruiter in contact getreden dus dat is verder aan hun denk ik zo.

Maar netjes is het inderdaad niet. Regels zijn duidelijk hierin.

Melis20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:27

We hebben weer een super weekend gehad met Team Hippo

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:53

aaah jammer dat ik het achteraf pas lees.. had graag mee willen doen .. :j

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:58

Vippie schreef:
farichta schreef:

Dit is allemaal goed gekomen begreep ik van de organisatie. Menner is met de ruiter in contact getreden dus dat is verder aan hun denk ik zo.

Maar netjes is het inderdaad niet. Regels zijn duidelijk hierin.

dit is idd helemaal goedgekomen, maar dit was een ongelukje en dit was absoluut niet expres gedaan. De gene die dit had gedaan voelde zich er erg rot onder...

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 00:29

Menner en ruiter zijn in contact geweest. Het was absoluut geen bewuste aktie. menner is al aardig op leeftijd en heeft totaal geen kwaad in zin.

Wij als organisatie kunnen ook terug kijken op een succesvol en zeer gezellig weekend

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 05:47

Shanedow schreef:
aaah jammer dat ik het achteraf pas lees.. had graag mee willen doen .. :j

Das balen, en hij stond pas een jaar op de kalender _O-

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:50

En we zitten al vier jaar in hetzelfde weekend......