ik ben opzoek naar een verzorg pony
over mij :
ik ben debbie 12 jaar
ik heb 9 jaar rij ervaring
ben 1.60
weeg 42 kilo
ik kan rijden
longeren springen
dressuur
ik rij al 8 jaar in de lessen in de
goed gevorderd
ik rij nu 2 keer in de week
1x dressuur les
1x spring les
en las u paard op een stal staat waar lessen gegeven worden doe ik die ook graag
vroeger toen ik 3 was reed ik op de 2 shetlanders van me opa
maar noah is overleden
en mochiri doe ik soms nog want me opa woond in haarlem en daar ga ik niet zo vaak heen
ik heb nu ook een verzog shet rover
maar die is maar 92 cm dus een beetje klein daarom ben ik op zoen naar eeen grotere pony
ik zoek :
pony vanaf ongeveer 1.30 als uw pony was kleiner is maakt niet zoveel uit
ik zoek een pony waar ik lekker mee aan de slag kan gaan
als uw pony druk is maakt niet uit vindt ik juist leuk een pittige pony
en als uw pony rustig is maarkt ook niet uit vint ik ook fijn
ik kan alles doen wat u vraggt uitmesten voeren
als u dressuur wil kan ik ook
en springen ook ik heb met een pony van me moeder vriendin leren springen want zij durfde het niet omdat hij voor de sprong een bok gaf en daardoor is ze een keer pijnlijk gevallen
dus had ze mij gevraagt en toen ging ik eerst balken lopen ging goed toen ging ik lage sprongen proberen ging ook goed toen ging ik 1.20 springen toen ging hij bokken springen en doen toen was ik de eerste keer gevallen maar vallen en opstaan he
dus ik bell het proberen en na een tijd viel ik eer niet meer af en toen ging het steeds beter en nu heb ik laatst met hem 1.60 gesprongen
en ook heb ik hem dresuur geleerd hij rijd nu in de b maar ik rij er helaas niet meer op want ze ging verhuizen verder weg nu woond ze in haarlemmermeer en ik woon in ijmuiden dus dat is best wel verweg
dus ik kan eigelijk alles met uw pony doen
ik kan ook een bijdrage leveren ik om in weer en wind slecht of goed weer ik kom op de afgesproken dagen
ga netjes om met spullen ik krijg ook complimente dat ik netjes met de spullen om ga
ik mag naar haarlem maar niet te ver
velserbroek
santpoort
spaarnwoude
beverwijk niet te ver
mijn email adres is :debbiestet@hotmail.com
mijn nummer is :06-34431874
ik hoop dat u intresse heeft
grietjes debbiestet