Amstelpark

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frances13

Amstelpark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 21:13

Hoi,

Ook heb ik jaren gesleten in het Amstelpark, vanaf mijn 5de tot zeker mijn 12de elk weekend en later ook gedurende de weekdagen. Die tijd hadden Simon en Ilse de leiding en op maandag waren de indonesische dames er. Het een hele leuke tijd!!! Ze pasten echt goed op het welzijn van de pony's, waren dol op elke pony en de pony's gingen ook altijd om de beurt een lange tijd (maanden) naar halfweg, rusten en grazen en kwamen toen moddervet terug :)) Ze waren ook altijd erg streng tegen de kinderen betreft omgang met de pony's, liefdevol en met respect was hun credo. Helaas was dat later minder goed met die nieuwe baas, dat was echt een hork. Ik was er in de tijd van Dorus (mijn verzorgpony) Ivan, Witje, Vosje, Rein, Dolf, Hans, Vosje, Arona (net 4jr), Sabrina, Bobbie, Japie, Miranda, Rasjan, gohhhh ik ken ze nog allemaal als de dag van gisteren! Toen ik jaren later eens terug ging om te kijken was Damiate er net ook, ben er nog een paar maanden geweest en ik wilde haar toen kopen, maar kreeg het niet rond. Ik gaf toen ook af en toe lesjes daar. Maar door die nieuwe hork van een baas ben ik weg gegaan.

Anyways het was de leukste tijd van mijn jeugd, het was een hele grote familie! Ik was echt dol op elke pony daar en we vertroetelden ze bij het leven. Tja het was geen spannend leven voor de pony's, ze moetsen werken, hadden geen eigen baasje en geen mooie wei, maar de kinderen stopten de pony's vol met liefde en waren elk weekend aanwezig om te helpen. Iedereen had zijn eigen verzorgpony en daar kwam niemand tussen. Ik heb nog steeds heel veel foto's uit die tijd.

Ik heb leren rijden op die pony’s zonder zadeltje en er was geen paard die mij er meer afkreeg later en mijn vriendinnetjes trouwens ook niet! Ben heel benieuwd of er nog oude vriendinnen hier rond hangen, Patries?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:15

Overig Nieuws (ON) is alleen bedoelt voor nieuwsberichten die over paarden gaan. Hier dus een slotje.