Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Idd, stond al lang te koop, maar wat ik dan niet snap dat je een 18-jarig paard nog zonodig moet verkopen en dan het volgende zeggen: “Wat zal ik de samenwerking en het grote plezier met de bonte missen. Het zal moeilijk zijn weer zo’n superpaard te vinden” volgens Danielle Keur. Geef hem dan z'n pensioen en vind een verzorger die graag lekkere buitenritten maakt, maar nee, die laatste duizenden euro's moeten er wel even uit gehaald worden.
Lizzyy schreef:Bonte is verkocht aangezien danielle minder vaak wedstrijden gaat rijden en bonte wedstrijden nog steeds erg leuk vindt.
agerrits schreef:Om de ruin te verkopen moet je ook niet nog weer 2 jaar wachten, 18 is een leeftijd die nog kan. De bonte ruin is niet bepaald groot, wel netjes dat hij nog tot z'n hoog niveau is gereden, er zijn ook gewoon simpel weg paarden waarmee je gewoon stand in klasses waar ze nooit uit zullen rijden. De vorige eigenaar heeft er verstandig aan gedaan om het te verkopen, ze kan het paard voor pensioen altijd nog terug kopen, daar is de bonte ruin misschien nu nog niet aan toe, als het een merrie was had ze er nog mee kunnen fokken, de ruin heeft geen andere waarde. Natuurlijk zal ze het rijden missen, maar ze heeft echt de max. eruitgehaald. laten staan is ook zonde en weggeven hoeft ze ook echt niet te doen. Ik denk dat de ruin echt een super fijn leerpaard is, karakter is volgens mij net als Samber zo onzetten prettig, bij uitstek geschikt als leerpaard ook voor de jeugd. De nieuwe combinatie rolt de L en de M klasse makkelijk door, mooi voor de ervaring van de nieuwe amazone, die dan nog prima hoge punten kan scoren/prijzen.