Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. frankiej schreef:nou, geef mij toch maar een liter verse halfvolle koude koemelk per dag hoor.
@san87: en moedermelk dan?
. Daarna niet meer. Koemelk is voor kalfjes, net als dat kamelenmelk voor kamelen is, zoals Ariebren het zo mooi brengt.
.hotchocolat schreef:Ik dacht ook een keer slim te zijn en mijn zoon toen ook geitenmelk te geven. Dit was toch niet zo'n hele goede keuze geweest.
@_san87_ ik denk dat het wel fijn zou zijn voor kleine kinderen/baby's met een koemelkeiwitten allegie.
Mijn zoon heeft tot en met zijn 3 levenjaar aan de flessen Peptie gezeten (Nutramigen wilde hij niet).
. En als het kind geen borstvoeding meer krijgt omdat het vast voedsel kan eten of geprakt of weet ik het wat, heeft het ook geen melk meer nodig, dus ook geen kamelen -en/of paardenmelk.
.
Op handen en voeten?
Tien schreef:Ben benieuwd waar je dat op baseerd?
Melk drinken is juist wel gezond.
. 
Isegrim schreef:Je weet dat het Voedingscentrum geen onafhankelijk instituut is maar gefinancierd wordt door Unilever en consorten?
Het vet is het probleem niet. Er zit nauwelijks vet in supermarktmelk. Zat er maar vet in, dan was het tenminste nog lekker.
Isegrim schreef:Tien schreef:Ben benieuwd waar je dat op baseerd?
Melk drinken is juist wel gezond.
Waar baseer jij dát op?
).Bestaat uit veel suiker en in een aantal gevallen zelfs uit "man-made" zoet-,kleur- en smaakstoffen...voor de meeste frisdranken ben ik ook allergisch vanwege de toegevoegde geur-,kleur- en smaakstoffen.Fijn dat er dus andere natuurlijke producten worden aangeboden en onderzocht.