Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben heel benieuwd hoe hij de pers te woord heeft gestaan
Tafje schreef:MLoeser schreef:Hij lag na zijn proef behoorlijk onder vuur zegBen heel benieuwd hoe hij de pers te woord heeft gestaan
Hmm.. hoe kan dat ook.. Miljoenenpaard onder je k..t en dan niet winnen
daNiielle_ schreef:Tafje schreef:Hmm.. hoe kan dat ook.. Miljoenenpaard onder je k..t en dan niet winnen
Wat een nare opmerking.
Ben benieuwd, ik hoorde wel dat hij aardig was over het nederlandse publiek.
Cayenne schreef:Matthias heeft super gereden onder deze omstandigheden.
Je zou het maar met zoveel druk moeten doen, en nee daar heeft hij niet heel bewust voor gekozen.
Na de proef kreeg hij het ook ff te kwaad. Je zou maar steeds onder zoveel druk moeten staan!
Ik hoop dat hij morgen gaat knallen!
. Zijn prijs om Totilas te mogen rijden. RoMaReToFel schreef:Cayenne schreef:Matthias heeft super gereden onder deze omstandigheden.
Je zou het maar met zoveel druk moeten doen, en nee daar heeft hij niet heel bewust voor gekozen.
Na de proef kreeg hij het ook ff te kwaad. Je zou maar steeds onder zoveel druk moeten staan!
Ik hoop dat hij morgen gaat knallen!
Hij wist waar hij aan begon toen hij Totilas ging rijden, zoveel ruiters zoals Werth die nee tegen Totilas hebben gezegd vanwege de druk en het commentaar wat je krijgt:Als je goed rijdt komt het door het paard, rijdt je slecht dan ben je een slechte ruiter. Hij wist het wel degelijk. Zijn prijs om Totilas te mogen rijden.
)