Horse Event: de laatste feiten nog even op een rijtje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Horse Event: de laatste feiten nog even op een rijtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 09:15

Nieuwsredactie
Eline

Afbeelding
Annemarie aan het werk met Rhoda van Minka op HE 2010

Over iets meer dan drie weken is het weer zo ver: Horse Event. Voor die tijd willen we nog een paar dingen onder de aandacht brengen, zo heb je nog twee dagen om jou en je paard op te geven voor Annemarie van der Toorn. Op Horse Event zal zij dagelijks met een Bokt-paard aan de slag gaan om een begin te maken met het oplossen van een probleem waar jullie tegenaan lopen.

Vorig jaar is Rhoda van Bokker Minka door jullie gekozen. Minka zegt hier zelf over: “Toen ik werd gewezen op de oproep op bokt heb ik ons meteen opgegeven. Tijdens de demonstratie liet ze goed zien waar het probleem zat, maar ze liep er uiteindelijk wel op. Heb het zelf ook mogen proberen en het was een super ervaring.

Na HE is Rhoda in november nog een week in training gegaan op het trainingscentrum. Alles werd heel duidelijk uitgelegd en ze stapte zonder twijfel de trailer op toen ik d'r na een week weer kwam ophalen. Hierna begon de training thuis, ik had een aantal tips en trucs meegekregen en ben daar dan ook mee aan de slag gegaan. Ben hartstikke blij dat ik vorig jaar heb meegedaan met de demonstratie en vind het heerlijk om weer op pad te kunnen met m'n pony.”

Tegelijkertijd kun je nog meedoen aan de Bokt.nl fotowedstrijd waarmee je mooie prijzen kunt winnen. Een profi camera is zeker geen vereiste: de creativiteit en het oog van de fotograaf zijn belangrijker dan het gebruikte materiaal. In dit topic kun je alles lezen over de wedstrijd en de prijzen.

Afbeelding
En natuurlijk ben je van harte welkom op het tijdelijke Horse Event forum. Bijvoorbeeld om van te voren alvast te kijken wat Bokkers Tango40 en Jolliegirl op Horse Event in de Lounge zullen vertellen.

En heb je nog geen kaarten voor Horse Event? Deze kun je nog steeds bestellen met 20% korting. Alvast tot ziens op Horse Event!

elwinfield

Re: Horse Event: de laatste feiten nog even op een rijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 10:43

ze is ook een keer bij ons geweest!
het werkt echt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 11:31

Kaarten zijn al binnen en ik ben zeker in de boktlounge als Jolliegirl gaat spreken. :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:12

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een paar off topic berichten verwijderd. Links naar filmjes mogen geplaatst worden op het forumonderdeel LN.

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 17:53

Ik heb een vraag,
Ik ga zaterdag met school na horse event, maar blijven tot 6u maar savonds wat later is de jubileumshow, daar wil ik voor blijveb , maar moet je voor die show nog weer apart kaartjes kopen of niet

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:11

jessetjuhhh schreef:
Ik heb een vraag,
Ik ga zaterdag met school na horse event, maar blijven tot 6u maar savonds wat later is de jubileumshow, daar wil ik voor blijveb , maar moet je voor die show nog weer apart kaartjes kopen of niet

Ja, maar dat soort dingen staan ook allemaal op de site van Horse Event.

angela1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:44

je betaalt al 27, 50 voor overdag en voor de avondshow 37, 50. Ik vind het nogal wat!!!