Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Centraal staat de vraag: 'Totilas is begaafd, getalenteerd en wereldberoemd, maar uiteindelijk is het toch een doodgewoon dressuurpaard?'
zal het ook op i nternet terug te kijken zijn? meeestal slaap ik dan al

). Bloodymary schreef:Wat een onzin, het is en blijft een prachtig paard, een klasse apart. Dat ziet een blinde die nog nooit een paard van dichtbij heeft gezien nog wel.
Al stapt hij maar aan een halster van de wei naar de stal, dan ziet dat er al mooi uit.

aisie schreef:Toen Edward hem nog reed vond ik het wel heel bijzonder maar nu vind ik het niet zo spectaculair meer om te zien. Vind het ook jammer dat het paard nu een soort kermisattractie is geworden.
MLoeser schreef:aisie schreef:Toen Edward hem nog reed vond ik het wel heel bijzonder maar nu vind ik het niet zo spectaculair meer om te zien. Vind het ook jammer dat het paard nu een soort kermisattractie is geworden.
Mee eens, de magie is eraf, het echte team is weg. Wat Ed en Toot hadden, dat heeft Rath niet. En juist die fantastische band maakte zijn proeven zo mooi dat ze bijna onwerkelijk waren.