Het ruitersportevenement Outdoor Helvoirt gaat dit weekend niet door. Het evenement is afgelast vanwege het overlijden van Danielle Katsman, de wedstrijdsecretaris van Outdoor Helvoirt. Katsman is ook eigenaresse van manege de Helvoirtse Stallen in Helvoirt, waar ze maandag om het leven kwam na een val van een paard.
Olaf Janssen, voorzitter van het bestuur van Outdoor Helvoirt: "Het overlijden van Danielle is verschrikkelijk, vooral voor haar gezin, familie en vrienden. De tweehonderd vrijwilligers van Outdoor Helvoirt waren ook allemaal haar vrienden. Wij kunnen nu niet meer met volle inzet een groot sportevenement in goede banen leiden."
"Het is heel jammer voor alle ruiters en paardensportliefhebbers, maar van hen vragen wij begrip voor deze beslissing. Het heeft alles te maken met het feit dat Outdoor Helvoirt wordt gedragen door een grote vriendenclub, waar Danielle zo’n belangrijke centrale rol in had."
Ook voor dit topic geldt dat we jullie vragen om uit respect naar familie en bekenden geen links naar facebook, hyves e.d. te plaatsen. Dit soort berichten zullen worden verwijderd. Alvast bedankt voor jullie medewerking
100% begrijpelijk dat de organisatie van dit evenement momenteel de gedachten op een andere plaats hebben. Voor hen die Danielle Katsman kenden: Heel veel sterkte.
Zonde, maar begrijpelijk! Heel veel sterkte voor familie, vrienden en omstanders.
linky
Geplaatst: 15-08-11 18:19
Wat een vreselijk ongeluk, heel veel sterkte voor haar familie en verder iedereen die haar kende. Ik kan me ook levendig voorstellen dat ze daar voorlopig geen zin meer hebben in een evenement.
Heel jammer voor het prachtige evenement waarvan het grootste deel al gereed was voor aankomend weekend. Wel de enige juiste beslissing als je het mij vraagt..
JumpingRider
Geplaatst: 15-08-11 18:49
Jammer dat ik nu niet mee kan doen, maar wat er daar is gebeurd is nog vele malen erger. Ik snap goed dat ze afgelast hebben, dit kan zo nooit meer een leuk concours worden. Veel sterkte nog voor vrienden en familie.
wat ontzettend erg. Ook eng dat een ongeluk met je paard dus in een klein hoekje zit. Ik zou zeggen voor iedereen die Danielle of haar familie kende, heel veel sterkte. Ik hoop dat haar kinderen het verlies van haar moeder ooit kunnen verwerken, en alle steun voor haar man en familie en vrienden!
Bets
Heel begrijpelijk, dit kan gewoon niet doorgaan. Jammer voor de ruiters/amazones die mee zouden doen, maar er moet toch begrip voor getoond kunnen worden. Mijn gedachten gaan uit naar haar naasten!
Bah wat een naar ongeluk... en wat vreselijk voor haar gezin... logisch dat dit evenement geen doorgang kan hebben.
Heel veel sterkte voor alle nabestaande..
rocky21
Geplaatst: 15-08-11 20:21
Verschrikkelijk gewoon om zo te sterven. Als moeder van 2 kinderen en fanatiek amazone word je zo even heel nietig, dat zo'n doorgewinterde paardenvrouw dit kan overkomen. Ik ben er stil van... Ik wens alle nabestaanden veel kracht en moed toe om dit verschrikkelijke leed te dragen. Eens gaat de zon weer schijnen!
Het is zo vreselijk, ik heb er geen woorden voor. Respect voor de organisatie dat ze deze beslissing genomen hebben en ongelooflijk veel moed en sterkte gewenst voor de naaste familie en vrienden van Daan.
Een juiste beslissing, maar wel met een zeer trieste reden. Mijn gedachten gaan uit naar de kindjes die op veel te jonge leeftijd hun mama moeten missen, haar man en verdere familie en vrienden. Vreselijk!
Rocky21 ik geloof zelfs dat ze 3 kindjes hebben. Pfff wat verschrikkelijk voor het gezin.
lohengrin39
Geplaatst: 15-08-11 21:28
gert-jan, de kinderen, pap en mam en heel de organisatie...heel veel sterkte met dit grote verlies van een op en top paarden mens..altijd vrolijk/rechtvaardig en eigenlijk alles wat je maar van een vriend mag vewachten...sterkte met dit grote verlies!!! we zullen daan niet vergeten!!! rust zacht meis!!
mirgino
Geplaatst: 15-08-11 21:35
gecondoleerd voor alle bekenden van haar,en heel heel veel sterkte voor haar man en kinderen
Sprakeloos... Wat een groot verlies... Afgelasting is een terechte beslissing, heel erg jammer, maar niet meer dan logisch. Alle betrokkenen en nabestaanden ontzettend veel sterkte gewenst. Geen woorden voor zoiets.