Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Is het nou een pony of een paard? Anders moet de titel even aangepast worden.
http://www.youtube.com/watch?v=JJHQP8JF1AA
....Getup schreef:Gaat me niets aan,maar waarom zouden ze een paard,waarmee ze zo goed bij de junioren presteert weg doen? Merrie kan misschien niet mee op hoger niveau? Of zo n gruwelijk goed bod gehad,dat ze niet kunnen weigeren....
Bedoel: als je al zo n goed beest hebt, ga je die toch niet weg doen om een ander te gaan zoeken...?
Getup schreef:Gaat me niets aan,maar waarom zouden ze een paard,waarmee ze zo goed bij de junioren presteert weg doen? Merrie kan misschien niet mee op hoger niveau? Of zo n gruwelijk goed bod gehad,dat ze niet kunnen weigeren....
Bedoel: als je al zo n goed beest hebt, ga je die toch niet weg doen om een ander te gaan zoeken...?
Sieppus schreef:Getup schreef:Gaat me niets aan,maar waarom zouden ze een paard,waarmee ze zo goed bij de junioren presteert weg doen? Merrie kan misschien niet mee op hoger niveau? Of zo n gruwelijk goed bod gehad,dat ze niet kunnen weigeren....
Geloof mij, GRUWELIJK AANBOD!!!
Die mensen uit Engeland hebben een beetje veel geld.