Zege voor Maikel van der Vleuten in GCT van Valkenswaard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Zege voor Maikel van der Vleuten in GCT van Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 07:10

www.anp.nl

Maikel van der Vleuten heeft vrijdag in Valkenswaard, de achtste etappeplaats van de financieel zeer aantrekkelijke Global Champions Tour, de belangrijkste rubriek van de dag op zijn naam gebracht. De Brabantse springruiter was met zijn paard VDL Groep Sapphire B in de barrage de Ieren Denis Lynch (Night Train) en Mark McAuley (Loriot) te snel af. Dat leverde hem een winstpremie van 7360 euro op.

De Brit Ben Maher verdiende met Voske eerder op de dag hetzelfde bedrag in de openingsproef op tijd. Hij finishte foutloos in 65,54 seconden vóór zijn landgenoot Guy Williams (Titus) en de Amerikaanse amazone Laura Kraut (Teirra). Wout-Jan van der Schans (Eurocommerce Sacramento) was de beste Nederlander, vijfde.

Leopold van Asten (VDL Groep Santana B) en Eric van der Vleuten (VDL Groep Utascha SFN) lieten hun toppaarden wennen aan de omstandigheden en namen op geen enkele hindernis risico. Dat resulteerde zowel in een foutloze ronde als in strafpunten wegens tijdsoverschrijding.

creabea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:21

Goh, dacht toch echt dat de GCT vanmiddag pas wordt verreden.
Gisteren was de gewone "Big tour" of ben ik nou gek.....

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 12:22

Ik vraag me af, de helft van de barage ruiters is niet gestart, is de wedstrijd gestaakt vanwege het slechte weer?

wesleyd

Re: Zege voor Maikel van der Vleuten in GCT van Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:11

Was ook big tour gister GCT is nu bezig

kylenniekje

Re: Zege voor Maikel van der Vleuten in GCT van Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 14:20

Het anp is weer lekker op de hoogte dan..... GCT is inderdaad pas vandaag, om 17 uur live op eurosport te volgen :)