Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knakker schreef:misschien een duidelijk voorbeeld van "het niet gunnen van" .....
Geeft niets, je mag je mening hebben "active" !
Maar nee, heeft niets met gunnen te maken, ik vond er gewoon heel weinig aan, dus ik mis hem ook niet. wilmers schreef:Iedereen heeft zijn/haar eigen mening natuurlijk, maar om Sir Corland te bestempelen als een waardeloos springpaard dat amper de B door zou komen zonder Wout Jan vd Schans op zijn rug vind ik niet erg respectvol. Maar goed, dat is mijn mening.....
Active schreef:Dat staat er niet. Er staat, dat hij met een gewone ruiter zelfs in de B het nodige er af trapt.
Onderschat vd Schans niet met paarden.
Maar jij mag het een supervoorzichtig fijn paard vinden hoor. Ik vind er niets aan.
wilmers schreef:[
Dat staat ook niet in mijn bericht. En ik onderschat vd Schans zeker niet. Maar zoals ik eerder zei, KWPN goedgekeurd en verrichtingskampioen(en toen niet met W.J. vd Schans op z'n rug) wil toch ook wel wat zeggen over de capaciteiten van de hengst
Active schreef:Knakker schreef:misschien een duidelijk voorbeeld van "het niet gunnen van" .....
Geeft niets, je mag je mening hebben "active" !
Als je ziet hoeveel reacties dit bericht opleverd, merk je ook dat het paard niet een tweede Totilas wasMaar nee, heeft niets met gunnen te maken, ik vond er gewoon heel weinig aan, dus ik mis hem ook niet.
Knakker schreef:Geen topper?
Ik denk dat zijn niveau ver boven het gemiddelde nederlandse springpaard ligt.
Oke, het is geen grote-prijs winnaar, maar ik denk dat menig Z-ruiter er zijn parcoursen mee had willen springen.
Bij mag hij op stal komen hoor!
Active: Mag ik vragen hoeveel paarden jij van dat niveau gehad hebt???