Zadeldieven te Melsele, Oost-Vlaanderen, België

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Zadeldieven te Melsele, Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 07:33

Hoi,

aangezien ik dit zo ver mogelijk wil verspreiden zet ik het hier even:

De nacht van maandag op dinsdag zijn op onze weide te Melsele zadels, singels, kaptomen, hoofdstellen etc gestolen.
Ook de inhoud van de poetskoffer is weg, maar de poetskoffer zelf staat er nog.
Ze hebben een Stubben Maestoso Wide boom gestolen, enkele Wintecs Isabella Werth oud model en nog een oud zadel onbekend merk.
De andere zadels hebben ze laten liggen (goede kwaliteit en niet goedkoop?).

Ze hebben ook zadels gestolen op manege Impens te Kruibeke en zijn her en der gespot in een witte bestelwagen.
De verdachten zijn 2 engelstaligen die 'op zoek zijn naar werk'.

Mensen in de buurt van Melsele: neem jullie zadels tijdelijk weg van jullie stalling, of plaats een extra slot!!!

Wie ergens een Stubben Maestoso Wide of Wintec Isabella Werth oud model ziet opduiken, gelieve dit even te melden aan ons.
Vooral het eerste zadel komt niet vaak voor! De is speciaal voor héééééle brede paarden!

Indien iemand iets weet of gezien heeft, gelieve te mailen naar saskia_de_clercq@hotmail.com

Bij mij is er persoonlijk niets gestolen, maar ik zou het fijn vinden mochten mijn weidegenoten die wél bestolen zijn, een kans maken om hun spullen terug te vinden...

Lielle

Re: Zadeldieven te Melsele, Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:58

dit hoort alleen niet op ON thuis, er is een speciaal sticky voor. Ik vraag even of een mod ernaar kijkt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:44