Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joenalie1 schreef:linky schreef:Een paard (plm. 650 kg) 100 meter meeslepen? Hoe hard rijdt je dan?
Veels te hard!
Het lijkt er op dat deze automobilist een slok op had en wel meer dan 1
let wel het is een vermoeden van mijn kant!
Vankje schreef:Jeetje, alweer een paard door een auto aangereden...
Hoorde afgelopen week bij mij op stal ook zo'n vreselijk verhaal. Meisje reed met paard langs de grote weg, paard schrikt en gaat aan de kletter, meisje valt eraf en paard wordt aangereden![]()
Een stalgenootje van me heeft het zien gebeuren, vreselijk.
maar Vankje bedoel je dit topic Loslopend paard ingeslapen in Enschede na ongeluk met auto driebergen schreef:Jeetje...
Dat paard kan nooit lang geleden hebben...
Die heeft eerst een klap van de aanrijding gehad en voor die het wist lag hij al onder die auto in het water.
Neemt natuurlijk niet weg dat het sneu is, hoor, daar niet van.
Als ik eerlijk ben heb ik meer met de bestuurder te doen... die heeft een paard op z'n dak gehad! als je de deuk in de aut ziet, precies recht boven hem. Mijn hemel, wat moet die man geschrokken zijn!
Gelukkig heeft hij het overleefd!
mebianca schreef:Vankje schreef:Jeetje, alweer een paard door een auto aangereden...
Hoorde afgelopen week bij mij op stal ook zo'n vreselijk verhaal. Meisje reed met paard langs de grote weg, paard schrikt en gaat aan de kletter, meisje valt eraf en paard wordt aangereden![]()
Een stalgenootje van me heeft het zien gebeuren, vreselijk.
Jeetje wat een drama.. hoop dat het paard al dood was voordat ie werd meegesleurd..maar Vankje bedoel je dit topic Loslopend paard ingeslapen in Enschede na ongeluk met auto
zonnepaardje schreef:Ik heb niet echt met de bestuurder te doen, als ik zo het artikel lees... (kan natuurlijk anders op mij overkomen)
Want blijkbaar zegt de bestuurder: 'ik heb vermoedelijk een paard aangereden..'
Dan vraag ik me af waar hij mee bezig was als hij niet doorhad dat er een paard op zijn neus is gebotst en dan eens 100m heeft meegesleept..![]()
Ergens klopt het verhaal volgens mij niet helemaal !