Kramer wint marathon bij tweespannen in Beekbergen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Kramer wint marathon bij tweespannen in Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-11 17:55

caibeekbergen.nl

De tweespanmenner Jacob Jan Kramer heeft vanmiddag iedereen verrast door de marathon van het PrimeVal Paardenspektakel in Beekbergen te winnen.

De menner uit Vries bleef met een totaal van 66,56 strafpunten alle 34 concurrenten voor. In de dressuur eindigde Kramer als zeventiende, wat hem in de tussenstand na twee onderdelen op de zevende plaats brengt.

In het totaalklassement gaat Tom Engbers uit Vasse nog steeds aan de leiding. De 23-jarige menner won de dressuur en eindigde na de goede prestaties in het hindernissentraject op de zesde plaats in de wedstrijd op zaterdag. Riny Rutjens uit Weert behaalde in de marathon een tweede positie met 68,05 punten.
Routinier Mieke van Tergouw presteerde goed voor eigen publiek. De zesde plaats in de uitslag van de marathon zorgt dat ze opklimt van een derde naar de tweede plaats in het tussenranking.

De afsluitende vaardigheidsrubriek op zondag wordt spannend en kan alle tij nog keren voor de eindstand van de internationale menwedstrijd.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 19:19

En verdiend ! Hij reed erg netjes ! +:)+ *\o/*

Anoniem

Re: Kramer wint marathon bij tweespannen in Beekbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:24

Hij reed idd erg netjes. :))
En Mieke had een hele fanclub mee :')

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 05:43

hij reed idd erg goed. Mieke had idd een fanclub mee. Heb me alleen dood zitten ergeren aan de vrouw die commentaar gaf. Vond haar bij sommige menners erg positief, vrolijk en echt gillen in de microfoon :p vond ik persoonlijk wel een beetje storent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 10:01

tassie schreef:
hij reed idd erg goed. Mieke had idd een fanclub mee. Heb me alleen dood zitten ergeren aan de vrouw die commentaar gaf. Vond haar bij sommige menners erg positief, vrolijk en echt gillen in de microfoon :p vond ik persoonlijk wel een beetje storent.

Hier hetzelfde,wij stonden -toen zij zo vrolijk stond te gillen- recht naast zo'n luidspreker,verschrikkelijk,werd bijna doof :')
Heb me ook rot gelachen bij hindernis 6,stonden 2 meisjes achter mij tegen elkaar te praten: "Nouja zeg,die meneer is echt niet lief voor zijn paarden,hij verdient geen foto in de krant" (ik stond naast de pers-mensen foto's te maken) ging weer verder "Nee,dat verdient hij niet,hij doet zo chagrijnig en schreeuwt heel hard tegen die paarden,dat is zielig" Ik moest heel veel moeite doen om mijn lach in te houden. :')

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 11:36

FlorisSam schreef:
tassie schreef:

Hier hetzelfde,wij stonden -toen zij zo vrolijk stond te gillen- recht naast zo'n luidspreker,verschrikkelijk,werd bijna doof :')
Heb me ook rot gelachen bij hindernis 6,stonden 2 meisjes achter mij tegen elkaar te praten: "Nouja zeg,die meneer is echt niet lief voor zijn paarden,hij verdient geen foto in de krant" (ik stond naast de pers-mensen foto's te maken) ging weer verder "Nee,dat verdient hij niet,hij doet zo chagrijnig en schreeuwt heel hard tegen die paarden,dat is zielig" Ik moest heel veel moeite doen om mijn lach in te houden. :')
haha! Wij stonden ook dichtbij de luidspreker en ook ik werd bijna doof. Vooral bij die ene belg bij de pony's en bij mieke. Wij hadden een stelletje kakkers naast ons, hadden er geen bal vertand van :p die meisjes kom je idd vaker tegen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 13:35

Tassie, dan hebben wij vlak bij elkaar gestaan,zonder dat we er erg in hebben gehad :D ;)

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:38

Jaa wat goed! :D
Ben zo trots dat ik voor hem heb kunnen werken! O:)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:44

haha, toevallig zeg. Maar je kan aan het uiterlijk natuurlijk niet zien of het een bokker is :p heb ook zoveel mensen met camera's/ fototoestellen gezien ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:58

Eigenlijk hadden we allemaal bokt-bordjes op moeten spelden :')
Heb blijkbaar al naast zeker 3 bokkers gestaan :))
Mijn signalement: Gekleed in een zwarte broek ,en een lichtblauwe Equiline jas (later ook zo'n RIANT petje) ,liep met een zwart/grijs cameratasje en had een Nikon D3000 bij me. Helft v/d tijd nog een vader,moeder,broertje en zusje bij me :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-07-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:16

melding, 4 bokkers bij elkaar ;)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:43

daar heb ik toch echt niet op gelet hoor ;)
Ik liep in een blauwe spijkerbroek en en donkerbruine Equiline jas

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:54

ik was bij Roel, je fotograaf ;)