Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tassie schreef:hij reed idd erg goed. Mieke had idd een fanclub mee. Heb me alleen dood zitten ergeren aan de vrouw die commentaar gaf. Vond haar bij sommige menners erg positief, vrolijk en echt gillen in de microfoon :p vond ik persoonlijk wel een beetje storent.
FlorisSam schreef:haha! Wij stonden ook dichtbij de luidspreker en ook ik werd bijna doof. Vooral bij die ene belg bij de pony's en bij mieke. Wij hadden een stelletje kakkers naast ons, hadden er geen bal vertand van :p die meisjes kom je idd vaker tegentassie schreef:hij reed idd erg goed. Mieke had idd een fanclub mee. Heb me alleen dood zitten ergeren aan de vrouw die commentaar gaf. Vond haar bij sommige menners erg positief, vrolijk en echt gillen in de microfoon :p vond ik persoonlijk wel een beetje storent.
Hier hetzelfde,wij stonden -toen zij zo vrolijk stond te gillen- recht naast zo'n luidspreker,verschrikkelijk,werd bijna doof![]()
Heb me ook rot gelachen bij hindernis 6,stonden 2 meisjes achter mij tegen elkaar te praten: "Nouja zeg,die meneer is echt niet lief voor zijn paarden,hij verdient geen foto in de krant" (ik stond naast de pers-mensen foto's te maken) ging weer verder "Nee,dat verdient hij niet,hij doet zo chagrijnig en schreeuwt heel hard tegen die paarden,dat is zielig" Ik moest heel veel moeite doen om mijn lach in te houden.