Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarolineP schreef:yvonnedv schreef:Ik had het net in het betreffende topic geplaatst.
Zal hier een capverplichting uit gaan volgen?
Daar gaan we weer![]()
Iedereen moet zijn eigen verantwoording nemen en laten we het betuttelen achterwege laten!!!!
CarolineP schreef:yvonnedv schreef:Ik had het net in het betreffende topic geplaatst.
Daar gaan we weer![]()
Iedereen moet zijn eigen verantwoording nemen en laten we het betuttelen achterwege laten!!!!
willie57 schreef:Het is niet verplicht om in het Z met hoed te rijden. Die geen hoedje op wil, rijd toch gewoon met cap. Wat is daar mis mee. Gelukkig hebben we nog de vrijheid om dat zelf te beslissen. Als je tegenstander van het hoedje bent, oke, moet je het niet aanschaffen, maar laat een ander vrij in zijn keuze.
Daar gaan we weer![]()
dolfijn889 schreef:Dit topic gaat toch niet over de veiligheid?
Cayenne schreef:http://www.knhs.nl
Echter, als sportbond mogen wij -en zo hebben we dat in de brief aan de nabestaanden ook verwoord- het overlijden van Willemien niet voor kennisgeving aannemen. Het zet ons aan om in woord en daad te blijven streven naar een zo veilig mogelijke beoefening van de paardensport”.
Verwant artikel:
[VN] Val van paard tijdens concours wordt amazone fataal