Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annebe schreef:Ik denk dit de paarden van de betreffende stal zijn en de politie deze paarden naar stal rijd ivm de ruiters die in de ambulance liggen.
meliza schreef:Zo als ik lees...staat er dat andere amazones de paarden terug rijden en de politie ze te paard begeleid.
Ik kan me niet voorstellen dat de politie zo stom is om zonder cap op wildvreemde paarden te stappen die even daarvoor al op hol zijn geslagen en mensen er af hebben geworpen.
Denk trouwens dat het bij de politie ook verplicht is om een cap te dragen...ze moeten natuurlijk het goede voorbeeld geven.

MelanieB schreef:meliza schreef:Zo als ik lees...staat er dat andere amazones de paarden terug rijden en de politie ze te paard begeleid.
Ik kan me niet voorstellen dat de politie zo stom is om zonder cap op wildvreemde paarden te stappen die even daarvoor al op hol zijn geslagen en mensen er af hebben geworpen.
Denk trouwens dat het bij de politie ook verplicht is om een cap te dragen...ze moeten natuurlijk het goede voorbeeld geven.
De politie heeft cap op. Ze zitten op de haf en arabier.
Overigens lekker stom dat die anderen er zonder cap opzitten lekker op de weg.
Hopelijk is het niet te erg en houden zij en de paarden er niets ernstgs aan over
simongek schreef:Het lijkt me vrij duidelijk dat in het bericht staat dat het om 3 paarden/ponies gaat en er staan er 5 op de foto. 2 dus van de bereden politie en die hebben tenminste wel een cap op.
Lekker handig. Schoenen, geen cap. lekker zonnebril op en gaan.
Citaat:Drie van de jonge amazones raakten hierbij gewond.
Caesar schreef:Ongeacht het feit wie / wie is vind ik het ook erg typerend dat er ruiters zonder cap op zitten. Maar wellicht hadden ze die in nood niet bij zich en was het te ver lopen? Zowiezo het kruispunt ziet er niet echt paardgeschikt uit en dan is een ongelukje al zo gebeurd. Aan de meisjes te zien op de foto zullen het inderdaad wel jaar 10/11 geweest zijn en die hebben gewoon niets te zeggen als er een paard wegspringt. Kan gebeuren. Gelukkig zijn er verder geen gewonden gevallen en kan iedereen het nog navertellen...

Gypsy schreef:Er staat toch dat DE DRIE PAARDEN terug gevonden werden?
Snap 't niet meer.