Hans Peter Minderhoud derde achter Helen Langehanenberg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Hans Peter Minderhoud derde achter Helen Langehanenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 11:09

www.horsetelex.nl

Hans Peter Minderhoud eindigde gisteravond in de Grand Prix van de CDI**** van het CHIO in Aken als derde achter winnares Helen Langehanenberg en de als tweede geklasseerde Isabell Werth.

Helen Langehanenberg stuurde Damon Hill naar 73.106% en de overwinning. Landgenote Isabell Werth verzamelde in het Deutsche Bank-stadion met Warum Nicht 72.915%, ruim een procent meer dan Hans Peter Minderhoud met Exquis Nadine (71.894%).

De 19-de plaats was voor Marlies van Baalen met BMC Miciano (63.723%).

webster543

Re: Hans Peter Minderhoud derde achter Helen Langehanenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:33

Ik vond dat Helen slecht gereden heeft, of er scheelt iets met het beeld van mijn computer. Ik heb het voor deel gevolgd via clipmyhorse en H. was veel aan het plukken en porren. Zeker in de galop had ik de indruk dat ze hem soms nog achterna keuterde met de sporen. In de wissels om de pas gaf ze precies dubbel hulpen.
HP zijn proef heb ik niet volledig gezien , maar zag er wel heel mooi gereden uit!

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 17:44

webster543 schreef:
Ik vond dat Helen slecht gereden heeft, of er scheelt iets met het beeld van mijn computer. Ik heb het voor deel gevolgd via clipmyhorse en H. was veel aan het plukken en porren. Zeker in de galop had ik de indruk dat ze hem soms nog achterna keuterde met de sporen. In de wissels om de pas gaf ze precies dubbel hulpen.
HP zijn proef heb ik niet volledig gezien , maar zag er wel heel mooi gereden uit!

Ik vond ook dat ze er flink aan moest rijden, maar ik ben toch fan van haar. Nadine deed erg mooie uitgestrekte draf. Niet meer stekerig zoals vroeger, maar echt verruimen. Heel mooi. Ook sjeesde Happie niet zo rond in de draf en dat vond ik ook veel mooier. Alleen de piaffe, tja, dat zal nooit haar sterkste punt worden. Volgens mij waren de punten van Happie ook hoog toch?

alielle190

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:53

was leuk om te zien echt heel goed

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:21

yoehoe goed gedaan HP!