Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar zijn altijd twee mooie weken!!!
. Was vorig jaar echt super.
. Vorig jaar was dat echt top!

net weer 3x in het L gestart
(met mijn schimmel waarmee ik 1.40/1.45m heb gereden haha... )
) en gaat de 6-jarige mee in de YH rubriek.Biertabje schreef:Jan Broek regeltje zeker
ze proberen wat meer 'landelijke M/Z ruiters' internationaal te laten starten... tja 350E per paard voor 4 dagen is best leuk voor de organisatie! beter dan een landelijke rubriek uitschrijven
ja dat ongeluk is nu bijna jaar geleden(van jong paard gevallen) rijd net weer paar maandjesnet weer 3x in het L gestart
(met mijn schimmel waarmee ik 1.40/1.45m heb gereden haha... )
Dat was wel erg gaaf! Ik ga lekker kijken op de mooiste dagen en hopen dat de 2 jonkies het goed doen met de 4 jarigen 
Dan heb je een flinke smak gemaakt! Fijn dat je het nu in ieder geval weer op kan pakken! Het zou wel afkicken geweest zijn in al die maanden
Maar het is wel jammer dat er niet gewoon M, Z & ZZ gestart kan worden zoals voorgaande jaren. Dan zie ik nog liever wel gewone M/ Z/ ZZ rubrieken en geen B & L. Al is er voor de B&L meer stuk meer animo.. Daarom zal daar wel voor gekozen zijn!
mistid schreef:Jori, balen dat mijn 4 jarige zich nog te veel afsluit op ander terrein, anders had ie dat ook wel kunnen lopen. Nu weet ik zeker dat het geen nut heeft om mee te doen. Dat plaatsen heb ik helemaal niet meegekregen maar heb Ultra uitbesteed dus kan nieteens rijden. Vorig jaar was de M nog vrije opgave.
We verwachten niks, maar eigenaar wou graag dat ik daar aan mee deed en alles wat ze leren is mooi meegenomen. Hij zei ook al; het gaat erom dat ze wat leren, al rij je alleen maar op het losrijterrein
Maar wil het nog niet zo met die van jou?

)
duitsland heb ik geen ervaring mee. maar duitsland heeft landelijk dan weer meer 1.40m proeven
geloof niet dat dat een verstandig idee is
echt gruwelijk springen dat beestje
(hij springt er M mee bij de paarden
)
. Outdoor heeft ze een wedstrijd 2x BB gelopen en een 1x BB 1X B. Had beide wedstrijden prijs en kijkt nergens naar, maar de handrem blijft dan wat hangen
.
)