Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Nieuwsredactie / http://online.wsj.com
"Het is alsof je een prachtig schilderij van de kunstenaar Matisse koopt en het signeert met de naam Monet," aldus Haddad. "Edward Gal heeft een meesterwerk gecreert met Totilas, en nu zet iemand anders zijn naam eronder. Dat zou eigenlijk helemaal niet moeten kunnen."
. Daar is dus handel in,met bijvoorbeeld deze bovenstaande foto van Sjoert...even ene stuk of paar duizend van drukken en
t-shirt voor zo'n bedrag? in geen 119 jaar dat ik dat zou kopen. Dan druk ik het t-shirt zelf wel met een foto van het internet voor max 10 euries.

Mindfields schreef:Waar maakt iedereen zich toch zo druk om? Nog steeds begrijp ik het niet hoor. Anky koopt een Grand Prix paard uit spanje maar dat maakt niet uit, maar och och als DUITSLAND toch notabene, een paard bij ons koopt. Dat paard was overigens TE KOOP he
? En nee, ik ben echt niet zo'n dolle totilas fan.
mensen doe normaal, het is maar een paard
), wat is daar mis mee? T beest heeft gewoon iets, dat kan niemand ontkennen.. Ik vind dit ook idd wel grappig om te lezen
Fifteen schreef:Sorry maar ik vind het niet zo'n lekker artikel
Jammer dat dit geweldige beest onder Edward vandaan is, al gun ik het Rath van harte!
Maar dadelijk krijgt het paard nog sterallures.
Heb het filmpje alleen nog maar bekeken zonder geluid vanmiddag even opnieuw beluisteren.
T-shirts voor €119.......![]()