Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dobel schreef:waarom altijd die eeuwige vraag had ze een cap op.. het meisje is gevallen en met een cap op kan je ook nog je been of rug breken. Ik rijd ook zonder cap ivm hele erge hoofdpijn en nekklachten als ik met cap rijd.. Het lijkt hier op bokt wel dat als je geen cap op had je gelijk maar pech hebt en het niet meer erg is..
On topic: Hoop dat het niet erg is,, wie weet hoe lang ze er al ggelegen had!
VivaLaVida schreef:Dat dacht ik ook meteen..en over die cap, hou toch op zeg!! echt, heb je geen fatsoen ofzo?

flappie28 schreef:Met/van je paard in de sloot vallen is echt mijn allergrootste nachtmerrie.Op veluwezoomnieuws staat dat ze in een sloot is gevonden. http://www.veluwezoomnieuws.nl/30121/20 ... paard.html
Nog een geluk dat de motorrijder haar heeft gevonden en dat ze hopelijk nog een kans maakt. Sterkte voor alle betrokkenen!

takkie_muis schreef:he wat vreselijk ,hopen dat ze erboven op komt.
had ze cap op?
Dobel schreef:waarom altijd die eeuwige vraag had ze een cap op.. het meisje is gevallen en met een cap op kan je ook nog je been of rug breken. Ik rijd ook zonder cap ivm hele erge hoofdpijn en nekklachten als ik met cap rijd.. Het lijkt hier op bokt wel dat als je geen cap op had je gelijk maar pech hebt en het niet meer erg is..