Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke schreef:Wat een bizar verhaal inderdaad zeg.
@elliecuijk: in een stukje schrijven dat iemand zwanger is, maakt het verhaal natuurlijk een stuk sappiger. Alleen is ons niet bekend hoe lang die persoon al zwanger is en of die vrouw dat überhaupt wel wist. Iemand die pas een paar weken zwanger is, is ook "zwanger" maar nog niet zichtbaar zwanger.
Niet dat ik wat goed wil praten hoor![]()
Op iemand inrijden is hoe dan ook gewoon super super super fout.
Femke schreef:Wat een bizar verhaal inderdaad zeg.
@elliecuijk: in een stukje schrijven dat iemand zwanger is, maakt het verhaal natuurlijk een stuk sappiger. Alleen is ons niet bekend hoe lang die persoon al zwanger is en of die vrouw dat überhaupt wel wist. Iemand die pas een paar weken zwanger is, is ook "zwanger" maar nog niet zichtbaar zwanger.
Niet dat ik wat goed wil praten hoor![]()
Op iemand inrijden is hoe dan ook gewoon super super super fout.
Miseria schreef:Ik denk dat Femke bedoeld, dat je niet altijd kan weten dat iemand zwanger is, dus dat dat het verhaal niet erger HOEFT te maken. Als je bewust tegen een duidelijk zwangere vrouw aanrijdt, dan wel.
Miseria schreef:Cayenne schreef:De verdachte verklaarde dat ze zich bedreigd voelde en de aanrijding niet opzettelijk zou hebben veroorzaakt. Ze zou zijn mishandeld door de aangever.
Oke fidodido, wat weet jij dan over dit stukje?
Esther_vd_Z schreef:Als ik het hele verhaal zo lees dan spoor je toch niet... je laat toch geen gezond paard slachten.
Bij de slacht krijg je geen 3000,- en als de vrouw zo veel liegt dan zal het paard wel ergens anders staan...
Het paard zou inderdaad beter af zijn zonder haar maar is wel een zielig verhaal.