Rob Ehrens geeft succesvolle combinaties even rust

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Rob Ehrens geeft succesvolle combinaties even rust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 15:11

http://www.anp.nl

Voor de wedstrijd in de FEI Nations Cup van Falsterbö komende vrijdag geeft bondscoach Rob Ehrens van de Nederlandse springruiters de combinaties die de laatste weken succesvol waren even rust.

Hij heeft nu gekozen voor Leon Thijssen met Tyson, Maikel van der Vleuten met VDL Groep Verdi, Vincent Voorn met Audi's Alpapillon Armani, Albert Zoer met Sam en Piet Raijmakers jr. met Van Schijndel's Rascin.

Oranje won tot nu toe al twee wedstrijden en staat eerste in het tussenklassement. Ehrens: ,,We wilden vroeg in het seizoen onze plek al veiligstellen, zodat we ons kunnen concentreren op de EK, later in Madrid. Dat is onze belangrijkste wedstrijd van het jaar, in verband met de kwalificatie voor de Olympische Spelen.''

Toch ziet hij de equipe voor het aanstaande weekeinde niet als tweede keus. ,,Het zijn allemaal combinaties die zijn opgenomen in het olympisch kader. Bovendien hebben de meesten dit seizoen al in de Nations Cup gereden én goede prestaties geleverd.''

Pahlstrom

Re: Rob Ehrens geeft succesvolle combinaties even rust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:22

Ik ben van geboorte Zweedse en het steekt mij elke keer in de ogen als ik zie Falsterbo geschreven als Falsterbö, wat totaal verkeerd is. Ergens en door een onbekend iemand is deze fout ingeslopen en is daarna gekopieerd door overige berichtgevers. Wellicht zal Bokt.nl de eerste zijn die het wél in de toekomst goed gaat doen. Zo'n voortrekkersrol zou leuk zijn. Succes verder met de berichgevingen. :)