Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gypsy schreef:Gut gut mogen we niet eens meer toeteren...
Bang van bizarre objecten? Heb nog wel een filmpje liggen van hoe een fatsoenlijk verkeersmak paard zich gedraagd. Vrolijk achter het baasje aan over de kermis, no problemo!!!
Als ik zie hoe kleinzerig en zeikerig veel ruiters zijn, snap ik heel goed dat automobilisten er niet goed van worden.
Als je je gewoon normaal gedraagt, dus niet bumper of eigenlijk kont kleven, afsnijden, te snel passeren, te dicht passeren, etc. ben ik al heel tevreden. Eigenlijk wel vreemd dat die dingen in de campagne voor moeten komen... Is dat niet logisch?
Voor de rest zorg ik gewoon dat m'n paard goed aan de hulpen staat, ook bij schrik.

Ik roep altijd maar iets na in de trand van, jongens als 'ie een keer opzij springt wieler je voortaan door in een rolstoel.
Vaart minderen en dan pál naast mij en mn pony keihard gaan toeteren.. Poown maakte een snoekduik naar t gras, dus geschrokken was ie niet, kennelijk vond ie t wel een mooi excuus om grasjes te eten terwijl ik de scooterjeugd stond uit te schelden
JLLN_ schreef:Gypsy schreef:Ik roep altijd maar iets na in de trand van, jongens als 'ie een keer opzij springt wieler je voortaan door in een rolstoel.
En dan wordt jij aangekeken als verantwoordelijke

JLLN_ schreef:Vind het een goede campagne! Las gister nog een topic over een paard wat tegen een auto trapte die te dicht langs kwam. Later reageerde een familie lid van de auto bestuurder in het topic dat die mensen het gewoon niet wisten. Zo vanzelfsprekend is het voor sommige mensen niet om al die dingen te doen.
Gypsy schreef:Gut gut mogen we niet eens meer toeteren...
Bang van bizarre objecten? Heb nog wel een filmpje liggen van hoe een fatsoenlijk verkeersmak paard zich gedraagd. Vrolijk achter het baasje aan over de kermis, no problemo!!!
Als ik zie hoe kleinzerig en zeikerig veel ruiters zijn, snap ik heel goed dat automobilisten er niet goed van worden.
Als je je gewoon normaal gedraagt, dus niet bumper of eigenlijk kont kleven, afsnijden, te snel passeren, te dicht passeren, etc. ben ik al heel tevreden. Eigenlijk wel vreemd dat die dingen in de campagne voor moeten komen... Is dat niet logisch?
Voor de rest zorg ik gewoon dat m'n paard goed aan de hulpen staat, ook bij schrik.