Hans Peter Minderhoud reed gisteren met Withney van ’t Genthof (v. Ferro) naar de kopplaats in de kaderwedstrijd in Kootwijk. De combinatie reed in de Grand Prix naar een percentage van 71,31 %.
De tweede plaats was voor Diederik van Silfhout die met Luxform’s Popeye (v. Havel) een score van 69,68 % neerzette. Op de derde plaats eindigde Patrick van der Meer. Hij verscheen met Uzzo (v. Lancet ) in de ring en reed naar een percentage van 69,15 %.
Sinds maart staat Withney van ’t Genthof bij Minderhoud op stal. Eerder liep de twaalfjarige hengst onder het zadel bij de Belgische dressuurruiter Stefan van Ingelgem.
Super van Hans Peter! Complimenten. Heb Uzzo ook voor het eerst live gezien, maar een ontzettend stoere bok! Echt een aparte. Belooft wat over een tijdje als alles wat bevestigder is.
echt super dat hij zo snel al succes heeft met dat mooie dier hoop nog veel van ze te mogen zien vind het echt een mooie hengst! (iemand filmpjes toevallig??)
wat super voor HP! Hij is echt lekker bezig,, en ook nog eens te bedenken hoeveel komende toppers hij nog op stal heeft staan. Vivaldi, Johnson beide lijken het been werk van Totilas te hebben, in die draf gooien ze hun benen ook meters de lucht in!
heb hem zaterdag zien lopen, prachtig paard vond ik het!
Getup
Geplaatst: 04-07-11 07:04
Volgens mij heeft de eigenaar gewoon besloten m bij HP neer te zetten met oog op eventuele verkoop ( herinner ik me dat goed?) en hebben we helemaal niets weggekocht
Ik was nooit onder de indruk van Whitney, waarschijnlijk mede door dat ik de rijstijl van Stefan Van Ingelgem niet echt super vind. Ik vraag me af of ik Whitney nu wel goed vind, of dat ik gewoone cht niet gecharmeerd ben door dat paard.
Super werk van Hans Peter, ik vond Whitney altijd al een fantastisch paard, maar hij ging niet echt meer vooruit dus ik kan me de keuze van de eigenaar wel voorstellen. Die heeft zijn gelijk nu wel gehaald!