Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:De slachtoffers hadden wel gehoopt op een zwaardere straf. 'Ze hadden de man veel zwaarder kunnen straffen. Maar we gaan er ons niet druk meer in maken. Het is nu voorbij en we moeten door met ons leven.'
daffene schreef:Nou, aan de andere kant heeft deze meneer niet met opzet of met voorbedachte rade deze mensen aangereden. Het is een ongeluk en ik kan me voorstellen dat de meneer in kwestie heel erg veel spijt heeft.
Uiteraard praat ik niet goed dat hij te hard reed en alcohol had gedronken, maar eerlijk is eerlijk, er zijn ontzettend veel mensen die wel eens met een slokje teveel in de auto gaan zitten. Wil niet zeggen dat het slechte mensen zijn.
Het is wel erg voor de familie wat er gebeurd is, maar wat heeft het voor zin om die man 2 jaar in de gevangenis te zetten?
NonaWen schreef:Wat zal die man gelachen hebben om deze straf![]()
Te gek voor woorden dit.. werkelijk waar..
@daffene, misschien niet als je het zo stelt.. maar zet het in een andere context:
Meneer heeft bewust de keuze gemaakt dronken achter het stuur te kruipen met alle gevolgen van dien. Hij wíst dat het niet mocht.. Een straf van 2 jaar nee.. maar er had wel een zwaardere straf aan die rij ontzegging mogen hangen.