Edwina Alexander bereikt eerste mijlpaal van 1 miljoen euro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Edwina Alexander bereikt eerste mijlpaal van 1 miljoen euro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 05:17

www.dehoefslag.nl

Edwina Alexander is de eerste ruiter die de grens heeft doorbroken van 1 miljoen euro aan prijzengeld in de Global Champions Tour. De kersverse GCT-miljonaire stond vanaf de eerste verreden wedstrijd in Wellington 2006 tot en met de winst in de Grote Prijs van Cannes twee weken terug op ruim 992.000 euro.

Ze koos het Prinsendom Monaco als toepasselijke locatie uit om de financiële mijlpaal te bereiken. Op donderdag reed ze achter de Fransman Kevin Staut naar plek twee en 4.000 euro in een 1.45m-rubriek, een dag later viel ze opnieuw met Cevo Socrates in de prijzen. In de door de Spanjaard Manuel Anon Sanchez verrassend gewonnen 1.45m-rubriek sprokkelde de als derde geëindigde Australische er 4.200 euro bij.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 07:53

Zozo dat is een heel bedrag. Toch maak je met die internationale wedstrijden ook bar veel kosten. Ben benieuwd hoeveel 'winst' hier nou opzit. Kan nog best tegenvallen.

MiniMouse

Re: Edwina Alexander bereikt eerste mijlpaal van 1 miljoen euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 10:16

Wat een bedrag!
Dat zou ik ook wel eens willen weten, die winstmarge.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 10:18

En dan gaat ze ook nog trouwen daar op Monaco met Jan Tops.
Mooie bruidsschat neemt ze mee :)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 11:07

Suzanne F. schreef:
Zozo dat is een heel bedrag. Toch maak je met die internationale wedstrijden ook bar veel kosten. Ben benieuwd hoeveel 'winst' hier nou opzit. Kan nog best tegenvallen.

Ik denk inderdaad ook dat dat vies tegenvalt. Vervoer, inschrijfkosten en andere kosten op de wedstrijd etc etc.. Maar dat zal wel niet bekend zijn!

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 13:58

Ik denk ook dat ze er niet veel van over houden. Ze moeten het denk ik vooral van sponsoren hebben.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 20:51

en niet te vergeten de belastingen die er al direct van het prijzebgeld afgehouden worden ...Monaco denk ik niet maar alle andere landen wel ..
maar er blijft toch nog over
Bovendien zijn de meeste paarden van een eigenaar en die draait voor de grootste kosten op :j

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 13:45

Suzanne F. schreef:

Dat is waar, maar al die andere mensen die geen prijs maken hebben al die kosten evenzeer gemaakt, dus die hebben alleen maar verlies.
Dan mag je toch blij zijn als je zo'n prijzen haalt denk ik :P