Aanrijding met paardentrailer in Barneveld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Aanrijding met paardentrailer in Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 05:14

www.112barneveld.nl

Op de Postweg nabij de Burgstederweg zijn zaterdagmorgen twee voertuigen in botsing gekomen.

Bij de aanrijding raakte niemand ernstig gewond. Beide voertuigen raakte zwaar beschadigd, de zwarte volkswagen had op het moment van de aanrijding een paardentrailer achter het voertuig, de twee paarden raakte niet gewond. Door de aanrijding kon het verkeer gewoon langs het ongeval en had hier geen hinder van. Beide auto's en de aanhanger zijn door Smink afgevoerd.

Klik hier voor foto's.

Eilatan

Re: Aanrijding met paardentrailer in Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:19

heeft die bestuurder even geluk dat de trailer niet omgekiepert is........ Ben blij dat er zo weinig aan de hand is :)

als ik zo de fotos kijk, vraag ik me altijd af wat er gebeurd is.. De trailer lijkt op de goede weghelft te staan, alleen de vw heeft uitgeweken. Die bus daarintegen; die staat toch echt verkeerd.

Nu zeg ik niet dat mensen met trailers perfect rijden (die snijden vaak bochten af, vaak nog zonder dat ze het door hebben) Maar mij lijkt het hier gevalletje busje kwam veelste hard die bocht door zeilen en pakt vwtje mee.

Overigens.... I do wonder, worden er ook wel eens botsproeven met (hoge) aanhangers gedaan.... Ik kan me zo indenken dat als je een trailer achter je hebt hangen, het ' beter' is om frontaal op de (in dit geval) bus te knallen, dan uit te wijken. Kans dat door uitwijken de trailer schaart en omvalt of de bus op de trailer rijd ipv de auto is groter en uit een omgevallen trailer komen paarden eerder gewond dan dat ze de klap van voren moeten opvangen?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:20

jeetje, weer een ongeluk met trailer...

Gelukkig mankeert er niets behalve schade.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:09

ik heb getemd