Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:Kan ze die weer lekker aan haar collectie " eenmaal aangekocht , niets meer gepresteerd " toevoegen ..staat mooi naast Tomboy en alle anderen
Cayenne schreef:Ben ik nou in de war of had Ben ook Rubert R onder het zadel, waar we na de verkoop ook eigenlijk niets meer van horen?
Erg zonde dit weer voor de sport, maar goed, een flink bod kun je natuurlijk niet afslaan.
Cayenne schreef:Ben ik nou in de war of had Ben ook Rubert R onder het zadel, waar we na de verkoop ook eigenlijk niets meer van horen?
Erg zonde dit weer voor de sport, maar goed, een flink bod kun je natuurlijk niet afslaan.
rowo schreef:@ Besita: zo zal ieder normaal (niet rijk) mens misschien denken. Maar als je over zoveel geld beschikt dan koop je volgens mij gewoon de besten ter wereld en denkend dat wel ff na te kunnen rijden. Wat moet ze anders met der centen
Moet overigens zegggen dat ik haar volgens mij ooit 1x heb zien rijden. Start ze uberhaupt nog wel veel internationaal?
besita schreef:vaak staat ze op de uitslagen als hekkensluiter ..maar ze geeft niet op
Uceline (voorheen Greve ) pastte ook blijkbaar niet
Tomboy heeft ze sedert mei vorig jaar niet meer gestrart ..
Babouche heeft ze na telkens uitgesloten te worden ook niet meer zelf gestart