Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magic_lover schreef:Ik dacht al dat ik dubbel zag, volgens mij heeft ie gewoon haast vrijwel de hele kur van edward gekopieerd.
Vond de muziek idd ook niet heel geweldig als ik eerlijk moet bekennen.
magic_lover schreef:Ik dacht al dat ik dubbel zag, volgens mij heeft ie gewoon haast vrijwel de hele kur van edward gekopieerd.
Rizzla schreef:Vanaf het interview na de wedstrijd in Balve kunnen we Matthias betitelen als Internet rijder. Het zijn de eigen woorden van Matthias dus don't shoot the messenger. "In Amsterdam heb ik Edward heel even gesproken maar dat ging niet verder als "Hoi hoe gaat het" en "Gutt". "Dus ik heb alles moeten halen van het Internet en nog steeds kijk ik vaak naar de fimpjes op het internet om te zien hoe Edward de probleempjes met Totilas oploste."
zipje71 schreef:Rizzla schreef:Vanaf het interview na de wedstrijd in Balve kunnen we Matthias betitelen als Internet rijder. Het zijn de eigen woorden van Matthias dus don't shoot the messenger. "In Amsterdam heb ik Edward heel even gesproken maar dat ging niet verder als "Hoi hoe gaat het" en "Gutt". "Dus ik heb alles moeten halen van het Internet en nog steeds kijk ik vaak naar de fimpjes op het internet om te zien hoe Edward de probleempjes met Totilas oploste."
Toch erg als je stiefmama en vader op zo'n hoog niveau hebben gereden en dat je dan toch via internet je problemen moet oplossen
zipje71 schreef:Rizzla schreef:Vanaf het interview na de wedstrijd in Balve kunnen we Matthias betitelen als Internet rijder. Het zijn de eigen woorden van Matthias dus don't shoot the messenger. "In Amsterdam heb ik Edward heel even gesproken maar dat ging niet verder als "Hoi hoe gaat het" en "Gutt". "Dus ik heb alles moeten halen van het Internet en nog steeds kijk ik vaak naar de fimpjes op het internet om te zien hoe Edward de probleempjes met Totilas oploste."
Toch erg als je stiefmama en vader op zo'n hoog niveau hebben gereden en dat je dan toch via internet je problemen moet oplossen
ceasario schreef:magic_lover schreef:Ik dacht al dat ik dubbel zag, volgens mij heeft ie gewoon haast vrijwel de hele kur van edward gekopieerd.
Met dien verschil dat Totilas meer lengte in zijn lijf heeft gekregen..
Hij hoeft in niet meer in elkaar de duitse groet boven zijn oren uit te zwaaien..
Het vierkante ponytijdperk is voorbij..Hij is paard geworden die men door het lichaam in meer lichaamslengte probeert te rijden..

Myfairytale schreef:Jee, sorry hoor, maar wat een gezeik hier zeg! Zal half bokt wel over me heen krijgen, maar echt...
Zie het allemaal Mathias maar eens na te doen!! Ik vond het prachtig, had echt kippenvel!!
Ongelooflijk prachtige muziek, en ik vind MAR en Toot ook steeds beter worden.
Mooi voorbeeld van de beste stuurlui staan wal...

)
. Nee wij Nederlanders zijn orgineel....
Nienketje17 schreef:Ik vond de Kur ook niet slecht, viel me echt mee. De muziek past er opzich goed bij, dat iedereen nou roept van: Hij heeft het gejat van Edward vind ik onzin. Kan me nog herinneren dat Imke Schellekens-Bartels een Kur liet maken door Wibi, en wie had dat een tijd later ook?? Precies, Anky van Grunsven. Nee wij Nederlanders zijn orgineel....

ZarcoTje schreef:Myfairytale schreef:Jee, sorry hoor, maar wat een gezeik hier zeg! Zal half bokt wel over me heen krijgen, maar echt...
Zie het allemaal Mathias maar eens na te doen!! Ik vond het prachtig, had echt kippenvel!!
Ongelooflijk prachtige muziek, en ik vind MAR en Toot ook steeds beter worden.
Mooi voorbeeld van de beste stuurlui staan wal...
![]()
![]()
![]()
Ben van dezelfde mening, ik vind dat ze echt een heel stuk vooruit zijn gegaan tov hun debuut !
Ik vind het ook mooie muziek
Er zijn natuurlijk nog wat foutjes, maar fouten maken je om ervan te leren
Ze komen er echt wel, Rath en Toot, als ze zo blijven doorgaan komt het helemaal goed
Ik vind Toot nu ook een stuk beter lopen dan onder Edward, qua bewegingen, vond hem onder Edward soms wat 'eng' (kan niet precies zeggen wat, maar onder Rath vind ik Toot gewoon 'natuurlijker' lopen)