Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Doodzonde. jesito schreef:Toen totilas onder edward liep kwam er echt een paard binnen paraderen en dat vind ik nu veel minder, dat is wel jammer.
Verder zal de tijd moeten leren of Matthias er ooit hetzelfde uit gaat halen als edward.
Maar eerlijk is eerlijk ik zou niet in matthias zijn schoenen willen staan, wat krijgt die me toch van alle kanten een hoop kritiek.
Maar goed de duitsers dragen hem op handen.
Adil schreef:jesito schreef:Toen totilas onder edward liep kwam er echt een paard binnen paraderen en dat vind ik nu veel minder, dat is wel jammer.
Verder zal de tijd moeten leren of Matthias er ooit hetzelfde uit gaat halen als edward.
Maar eerlijk is eerlijk ik zou niet in matthias zijn schoenen willen staan, wat krijgt die me toch van alle kanten een hoop kritiek.
Maar goed de duitsers dragen hem op handen.
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze dat niet eens willen. Totilas onder Gal deed me meer denken aan een circusact dan aan dressuur op internationaal niveau....
Tendance schreef:Er zijn vast niet veel mensen het met me eens, maar ik vind deze proef, op de foutjes na, een fijne proef om te zien.
Ik ben het ergens wel met adil eens, dat ik Edward en Totilas af en toe een circusact vond worden.
Persoonlijk hield ik toen al meer van de keurig/perfect gereden proef van Adelinde, dan het met veel bombarie rijden van Edward.
Dit is gewoon mijn eigen mening. Ik vond het altijd wat overdreven/rommelig overkomen.
Ik houd wel van een proef die meer de perfectie benadert, dan die naar mijn mening iets te veel show geeft, waardoor foutjes vergeten worden.
horseyfries schreef:RoMaReToFel schreef:Ja, hoe komt hij toch aan die hoge punten??
Er is zoveel kritiek dus we punten hem maar hoog???
He Adil? Je bent er weer, trouw op elk Totilas/Rath topic!
Eerst maar eens afwachten wat de internationale juryleden doen, dat de Duitse juryleden hem hoog punten is geen verrassing!
horseyfries schreef:Eerst maar eens afwachten wat de internationale juryleden doen, dat de Duitse juryleden hem hoog punten is geen verrassing!