Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aslo schreef:Ze hebben het toch gefilmd?? Of impliceer je dat ze het beeldmateriaal hebben aangepast ??Omdat op de ongemonteerde beelden vaak te zien is dat de werkelijkheid anders is dan zij willen laten geloven..

xDenies schreef:Ja maar, nu ben ik vast de booswicht hoor, iedereen doet toch wel een keer iets waar van die later denkt van; Goh dat had ik misschien ook anders kunnen oplossen.
't Is niet goed te praten.
Marjolein29 schreef:Dat stelletje lamlendige toezichthouders vind ik ook gestoord!
Jammer dat probleemsignalering door de media (o.a. Epona TV) moet worden gedaan, en niet door betrokkenen bij de FEI, dit is namelijk niet de eerste keer dat het gebeurd, maar wel de eerste keer dat er internationaal aandacht voor is
DubbelDun schreef:@sarabande : ik vind het prima als mensen onderling elkaar met wederzijds goedvinden de hersens in slaan, maar niet bij een dier die daar niet om gevraagd heeft.
sarabande schreef:Je hebt gelijk maar ik heb het meer over de mensen die daar naar kijken en dat dus kennelijk leuk vinden
Cayenne schreef:Helemaal onomstreden is Epona niet.
met paard als attribuut worden toegelaten. DubbelDun schreef:Maar ik ben het net je eens dat 'wij als publiek' het maximum willen zien en misschien moet die grens worden bijgesteld.
Sofy schreef:Ik vind het wel een beetje krom van Epona dat ze niet hun ongemonteerde materiaal willen vrijgeven. Wat is daar op tegen?
Huertecilla schreef:Dat geeft de jury objectieve info, is voor het publiek zichtbaar en leidt tot beter welzijn voor het paard want minder = beter. Minder kracht aan de teugels = minder pijn, minder hoge hartslag(pieken) is meer ontpannen, minder vaak minder harde porren is ...