Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MickeyenVici schreef:Speciale agenten voor dieren vind ik ook een goed idee!
Brainless schreef:MickeyenVici schreef:Speciale agenten voor dieren vind ik ook een goed idee!
Ik ook, maar dat gaat wel ten koste van alle andere politiezaken.
@kleinvosje
Het gaat de politieagenten erom, dat er extra geld komt, maar dat deze dierenagenten uit het huidige agenten bestand moeten komen.
Er is al zo gesneden in de agenten en nu wilt de regering nog meer agenten wegtrekken.
Veel zaken blijven al liggen omdat er te weinig personeel is, en nu willen ze dat er nog meer werk bijkomt.
Dat betekend dat er nog meer zaken direct de kast ingaan.
kleinvosje schreef:Snap ik, maar hier is natuurlijk wel weer een mogelijkheid om nieuwe banen te creëren en de werkgelegenheid te verbeteren. De huidige agenten moeten het er niet bij doen, maar er moeten nieuwe agenten voor komen.

jesito schreef:Kortom, er is weer vanalles geroepen voor dat ze die grijze massa eens hebben laten werken of het haalbaar is.
Haalbaar zou het wel zijn, als er niet altijd en eeuwig bezuinigd moest worden.
Peuter van mijn part wat van dat koningshuis af, die hebben genoeg, dan word hun bootje maar eens niet opgedirkt voor een ton.
easygoing schreef:jesito schreef:Kortom, er is weer vanalles geroepen voor dat ze die grijze massa eens hebben laten werken of het haalbaar is.
Haalbaar zou het wel zijn, als er niet altijd en eeuwig bezuinigd moest worden.
Peuter van mijn part wat van dat koningshuis af, die hebben genoeg, dan word hun bootje maar eens niet opgedirkt voor een ton.
Als ze nou eens zouden beginnen om minder geld aan het buitenland uit te geven dan zouden we al een heel eind in de goede richting zijn.