Matthias Rath en Totilas revancheren zich tijdens de Special

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rizzla

Matthias Rath en Totilas revancheren zich tijdens de Special

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 15:22

Het was gisteren even schrikken toen Matthias Rath en Totilas door de mand vielen tijdens de GrandPrix in Wiesbaden. Maar vandaag nam het tweetal revanche door een indrukwekkende en winnende proef neer te zetten. Duidelijk was dat Matthias ToTo veel meer ruimte gaf en dat werd door de hengst gewaardeerd en door de jury beloond. Eindelijk zagen we Totilas weer eens bewegen zoals hij eerder met Edward het publiek aan zich bond. Een winnende score van 81.479% was dan ook hun beloning. Bijna 1% boven Laura Bechtolsheimer die Mistral Hojris ook vrijwel foutloos en indrukwekkend door de ring stuurde. Het foutje in de 9 wissels om de pas op de AC lijn kostte haar echter de overwinning :

http://eventcontent.hippoonline.de/594/ ... =wiesbaden

NatasjavE

Re: Matthias Rath en Totilas revancheren zich tijdens de Special

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:24

Ooo waarom deze dan niet op de voorpagina?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:25

En wat is de bron van dit verhaal. Staat nu alleen de uitslaglijst bij.

Rizzla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 15:45

FriesWytske schreef:
En wat is de bron van dit verhaal. Staat nu alleen de uitslaglijst bij.

Nostradamus :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:49

NatasjavE schreef:
Ooo waarom deze dan niet op de voorpagina?

Omdat de ts dat niet kan?
Maar ben benieuwd wat het zal worden als het echt een combinatie wordt met klik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:50

Zo denderend was het anders niet hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:10

Is het al ergens terug te zien dan?

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:24

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:26

Ik vindt er nog niet tof uitzien heel eerlijk gezegd, maar dat is ook wel logisch.
Probeer maar eens andermans paard over te nemen, en hetzelfde te doen met dat paard!

Ik vindt het jammer blijven!
Maargoed niks aan te doen he ...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 08:45

Dus 1 foutje van Laura en Mistral koste hen de overwinning terwijl er in de rit van Rath en Toot ook foutjes zaten? Ondanks dat het veel beter ging dan gister bij Rath en Toot ging het lang niet zo goed zoals bij Laura en Mistral.

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:24

easygoing schreef:
Dus 1 foutje van Laura en Mistral koste hen de overwinning terwijl er in de rit van Rath en Toot ook foutjes zaten? Ondanks dat het veel beter ging dan gister bij Rath en Toot ging het lang niet zo goed zoals bij Laura en Mistral.

Je weet wat Gal een keerjte gezegd hebt: je krijgt al punten meer, alleen al omdat je op Totilas zit (of iets in die geest)

Ik ben erg benieuwd hoe ze het doen buiten Duitsland? ;)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:28

hetty007 schreef:
easygoing schreef:

Je weet wat Gal een keerjte gezegd hebt: je krijgt al punten meer, alleen al omdat je op Totilas zit (of iets in die geest)

Ik ben erg benieuwd hoe ze het doen buiten Duitsland? ;)

Ja ook ik ben daar erg benieuwd naar maar Totilas of niet als er 1 proef echt meerdere fouten zitten dan kan het toch niet zo zijn dat er met die proef gewonnen word van een zeer goede proef met maar 1 foutje?

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:34

tja.. een brave proef.. maar ik vind het niet zoals we Totilas met zijn exclusieve bewegingen..

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 15:44

toch apart dat er altijd zo geroepen werd/word dat edward met zoveel druk zou rijden.
nu heeft rath totilas meer los gelaten en gaat het beter, zegt toch wel iets over de manier van rijden van edward lijkt me?

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:11

Hier zie ik weer een beetje de glans terug die Ed bij Toto naar boven wist te halen :)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:12

Je wilt toch niet zeggen dat je deze proef beter vond dan de proeven die Edward met Totilas gereden heeft :?

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 16:26

Nee hoor, bij lange na niet. Lees eens goed wat ik schrijf, ik bedoel dat dit eindelijk een klein beetje in de buurt mag komen van wat Ed met Toto liet zien. Die andere proeven van Rath waren ronduit beschamend te noemen, dit lijkt vooralsnog hoopvol.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:32

Ik bedoelde eigenlijk de reactie van svandijk :D

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:47

Ik denk dat svandijk bedoeld dat Totilas beter loopt nu Rath hem wat losser laat, waaruit opgemaakt kan worden dat Gal waarschijnlijk toch niet met zoveel druk rijdt dan dat er beweert wordt.

Ik vind het er een stuk fijner uitzien dan gisteren, gelukkig!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:51

annmary schreef:
Ik denk dat svandijk bedoeld dat Totilas beter loopt nu Rath hem wat losser laat, waaruit opgemaakt kan worden dat Gal waarschijnlijk toch niet met zoveel druk rijdt dan dat er beweert wordt.

Ik vind het er een stuk fijner uitzien dan gisteren, gelukkig!

Je kan toch niet menen dat Toot beter loopt nu?

tjoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:53

ik denk dat ze de tweede proef bedoeld

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:55

tjoppie schreef:
ik denk dat ze de tweede proef bedoeld

Ook daar liep Toot niet goed. We kunnen het daar lang of kort over hebben maar goed was het niet.
Sterker nog ik zie hem toch echt stukje niet zuiver lopen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:56

Ohhh wacht ik denk dat ik de posts verkeerd gelezen heb, sorry.

tjoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:01

Toot loopt nog niet voor 40% van wat hij onder Gal liep. Maargoed, blijkbaar past het klassieke Toot niet heel erg. Het dwingende MOET zo en niet anders, past dat paard blijkbaar niet.
Ik ben ook van mening dat Gal het paard veel losser liet, en dan niet een klein beetje! Dat zag je duidelijk terug in de twee proeven van dit weekeinde. Eerste proef was een ramp veel, en veel te vast van voren. Tweede proef was een stuk beter, maar kreeg Toot ook veel meer lucht. En ze zijn imo nog niet halverwege wat Gal deed. De makkelijkheid, de eenvoud die zie ik er nergens in terug. Het paard leek het allemaal op zijn sloffen met twee hoeven in zijn neus en een hoef op zijn rug gebonden te doen vorig jaar. Nu is het een worsteling.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:05

tjoppie schreef:
Toot loopt nog niet voor 40% van wat hij onder Gal liep. Maargoed, blijkbaar past het klassieke Toot niet heel erg. Het dwingende MOET zo en niet anders, past dat paard blijkbaar niet.
Ik ben ook van mening dat Gal het paard veel losser liet, en dan niet een klein beetje! Dat zag je duidelijk terug in de twee proeven van dit weekeinde. Eerste proef was een ramp veel, en veel te vast van voren. Tweede proef was een stuk beter, maar kreeg Toot ook veel meer lucht. En ze zijn imo nog niet halverwege wat Gal deed. De makkelijkheid, de eenvoud die zie ik er nergens in terug. Het paard leek het allemaal op zijn sloffen met twee hoeven in zijn neus en een hoef op zijn rug gebonden te doen vorig jaar. Nu is het een worsteling.

Inderdaad en zoals ik al in het andere topic schreef zie ik een paard de ring door gaan die elk moment kan gaan exploderen. Totilas word in zijn ogen niet begrepen en moet zich schikken en dat gaat Rath nog heel wat moeilijkheden geven.