Saumur: Goud voor Engbers en Nederlands tweespanteam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hafjelinger

Saumur: Goud voor Engbers en Nederlands tweespanteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 08:35

Citaat:
12-06-2011

Met een uitgekiende rit stelde Tom Engbers vanmiddag zijn eindoverwinning in de landenwedstrijd voor tweespannen in Saumur zeker. Het Nederlandse tweespanteam dat naast Engbers werd gevormd door Gerard Leijten en Harrie Verstappen, nam het goud mee naar huis.

Gerard Leijten reed een formidabele rit en was de enige die het parcours foutloos binnen de toegestane tijd aflegde. Leijten steeg hiermee naar de tweede plaats in het eindklassement. Harrie Verstappen stond op zilver maar zag door twee afgeworpen balletjes en vele tijdfouten een hoge klassering aan zich voorbijgaan. Zowel Riny Rutjens als Raymond Letteboer en Jacob Jan Kramer reden foutloos maar overschreden de toegestane tijd. Dit bracht de voornamelijk oranje gekleurde top acht echter niet in gevaar. Rutjens werd derde, voor Letteboer. Kramer eindigde op de zesde plaats, terwijl Verstappen genoegen moest nemen met de achtste positie.
Sanny Dijkhuis sloot haar eerste internationale optreden af met de 20ste plaats

Bron: http://www.hoefnet.nl/nl/home/site/nieu ... eespanteam

Gefeliciteerd!!! *\o/* *\o/* *\o/*

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Saumur: Goud voor Engbers en Nederlands tweespanteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 09:51

Heel goed gedaan door de menners. Ik doe het ze zeker niet na!

Maar buiten dat om, loopt er sinds gisteren al een topic hierover bij voorpaginanieuws: [VN] Goud voor Tom Engbers en Nederlands tweespanteam in Saumur. Vermoed dat je deze over het hoofd hebt gezien. Geeft helemaal niets, kan gebeuren. Ik heb al een mod-je getipt hierover.

hafjelinger

Re: Saumur: Goud voor Engbers en Nederlands tweespanteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 09:53

Oh die heb ik gemist idd, oeps :P

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:02

JPitty schreef:
Heel goed gedaan door de menners. Ik doe het ze zeker niet na!

Maar buiten dat om, loopt er sinds gisteren al een topic hierover bij voorpaginanieuws: [VN] Goud voor Tom Engbers en Nederlands tweespanteam in Saumur. Vermoed dat je deze over het hoofd hebt gezien. Geeft helemaal niets, kan gebeuren. Ik heb al een mod-je getipt hierover.

Moderatoropmerking:
En daarom toch een slotje