KN ouverture en stang en trens gestolen op wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deBoomgaard

KN ouverture en stang en trens gestolen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 22:57

Ik heb vandaag deelgenomen aan de Oud-beijerlandse dressuur dagen. Nadat ik had gestart en me paard had na verzorgt en weer op de wagen had gezet moest ik wachten op de prijsuitreiking. ik ben toen terug gegaan naar het terrein waar de wedstrijd plaats vond. Dit doe je immers altijd bij een wedstrijd. Toen deze geweest was ben ik naar huis gegaan, maar toen ik thuis was en me KN ouverture dressuurzadel en rondgedraaid stang en trens hoofdstel uit de wagen wilden halen om dit terug op te ruimen op stal bleek dat dit gestolen is. Ik baal er zoooo verschrikkelijk van!!!!!!!!!!!! mocht iemand wat tegen komen op internet, bijv marktplaats als daar wat word aangeboden, hoor ik dit erg graag.

MERK zadel: zwart KN ouverture
Hoofdstel: zwart rondgedraaid stang en trens, dikke neusriem en grove strasstenen op de frontriem

Alvast bedankt!!!

Sammie

Re: KN ouverture en stang en trens gestolen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 22:59

Er is een centraal zadeldiefstallen topic op PP. Je kunt je oproep daar kwijt. :)

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 07:08

Das mooi kl*te !
Wij zijn er ook geweest en met het terug naar huis rijden hadden we het nog over dat we eigenlijk het zadelkamertje op slot hadden moeten doen...
Hebben wij wel ff mazzel gehad want bij het Z parkeren was inderdaad niet echt toezicht want daar stonden er niet zoveel.
Volgende keer gaat ie dus gewoon op slot.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 08:53